Gjest Piamisa og Zeta Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så mye med sønnen. Tenker meg dere der litt øre i kroppen, ja. Det går en liten stund før det virkelig synker inn. Hvilke land? Hvor gammel? Lykke til videre med prinsen :-))) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Jimma Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Håper det ikke er så lenge til dere får reise. Dere har såååååå mye å glede dere til. Klem fra Jimma 0 Siter
nedtelling Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 :-) Grattis. Det blir nok masse å se frem mot nå ikke sant!? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så mye med sønnen. Tenker meg dere der litt øre i kroppen, ja. Det går en liten stund før det virkelig synker inn. Hvilke land? Hvor gammel? Lykke til videre med prinsen :-))) Med vennlig hilsen Filippinene. Det er en helt utrolig følelse!!!! Tenk at det SKJEDDE endelig!!!! Håper vi kan reise om 4-6 uker. 0 Siter
thaimor Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Endelig fikk dere lønn for strevet!!! Tenk, for en fin årstid å få barn på Hvor gammel er han forresten? 0 Siter
Gjest maas Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 . gratulerer så mye med gutten!!!! Håper tiden til henting går fort fort. 0 Siter
Gjest eno Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Ja, er det ikke hærlig? Vi fikk tildeling for en uke siden, og er forsatt helt i hundre. Håper du får hente snart, da....... Lykke til. 0 Siter
siro Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så mye med gutten!! Gled dere til å få hjem barnet. Dere har en kjempespennende tid foran dere. Gratulerer nok igjen!!!! mvh 0 Siter
Mamta Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så mye med den lille prinsen! Hilsen fra 0 Siter
benie Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer med den lille prinsen. Kan tenke meg til at dere har en god følelse i kroppen nå:-)) Ønsker dere alt godt i tiden som kommer. Lykke til!! Klem fra 0 Siter
sibadulla Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 ...så mye med den lille filippineren!!! Herlig følelse, ikke sant?! :-D Håper dere får hente gullgutten snart! Beste hilsner fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.