Noraførr Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Hei alle sammen, så har vi bladd om på kalenderen - Nå står det JULI 2002 på kalenderbladet. JULI: * Sommerens måned. Ferietid og familietid. Kjærestetid. Sol og is. Sola varmer og bruner våre kropper. Godt å leve - være to - være sammen. * Lykkens måned. Den måneden vi skal få utløst spenningen som har bygd seg opp over nesten 2,5 år. Vi skal få vite hvem vi venter på - Vi skal bli FORELDRE )) Da er det ekstra godt å leve - være to - og være sammen! Vårt håp; Måtte de siste dagene gå fort - Holder fortsatt en knapp på onsdag 10. juli 2002!!! Ventetiden er snart over - må prøve å 'nyte' de siste dagene - samle tankene - kjenne på spennigen og sitringen i kroppen.......Snart......Snart VET vi!! Vi holder pusten i åndeløs spenning....Hvem er du, vår lille venn?!? Go´nattaklem fra 0 Siter
rao Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Kjære Noraførr )) Måtte dere få den etterlengtede telefonen SNART-SNART !!!! Vi venter med dere, og kryser fingre for å høre gladmeldingen din snart nå !!!! Klem fra 0 Siter
benie Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Hei igjen Noraførr! Takk for de fine ordene, de trengte jeg virkelig! Eller kanskje jeg skal si: Min kjære mann er nok glad for denne påminnelsen. Jeg er visst ikke den letteste å dele postkasse med for tiden. Jeg skulle gitt mye for den oppskriften på:"å samle tankene". De lever sitt eget liv for tiden. I morgen skal jeg ta meg sammen.....:-D Go'natt fra meg også 0 Siter
kanne Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Å måtte telefonen komme fort! Må stadig inn for å se om det er noe nytt fra deg, Noraførr og benie også. Er inne på de amerikanske sidene og ser tildelingene strømme inn. Hold ut :-))) stor klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.