Gjest egoisten Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 er en jente som for tiden er under stort stress. Det er en lang historie. Men jeg kan si at jeg har slitt med alvorlig depresjon i flere år. For et par måneder siden tok jeg kontakt med en lege som skulle henvise meg til en psykolog eller noe. Men det tar jo tid. Nå går jeg igjenom masse tøft og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. En god barndomsvenn av meg jeg snakket med ALT om hoppet foran toget med vilje for en uke siden. Han blir frisk men de måtte kutte av beinet under kneet. Jeg viste at han hadde det vondt , men at det var så ille.At han virkelig turte å gjøre det Jeg tenkte mest på meg selv tror jeg i ettertid..bare øste ut alle problemene mine på han som jeg viste hadde det kanskje like ille som jeg føler jeg har dett Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg kan bare beskrive følelsen som en enorm utilpasshet. Som om en svett ekkel hånd holder rundt hjertet mitt slik at jeg ikke får slappet av. Jeg må liksom konsentrere meg for å greie og puste rolig. Egentlig er jeg ikke for medisiner.. men jeg skal til legen i morgen og lurer på hva jeg skal si. Kanskje han bare sier at sorg er normalt og at jeg bare må takle dette..Det vet jeg ikke om jeg gjør. I det ene øyeblikket vil jeg kjøre inn i en fjellvegg.. Samtidig prøver jeg å ordne opp i livet mitt.. Driver med å flytte etc. det er så mye stress som jeg ikke mestrer.. jeg klarer ikke spise lenger heller. Brekker meg bare med engang.. Jeg har aldri hatt noe spiseforstyrrelse lignende i hele mitt liv..Aller helst vil jeg bare sove , men jeg sovner aldri..bare ligger der..jeg kjenner meg så utrolig sliten på en måte..alt dette stresset tar så utrolig på skal jeg be om sovetabelletter eller hva kan hjelpe meg .. sorry at dette ble litt rotete..men det viser kanskje hvordan følelseslivet mitt er nå-- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61965-hva-skal-jeg-si/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karen Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 "Jeg kan bare beskrive følelsen som en enorm utilpasshet. Som om en svett ekkel hånd holder rundt hjertet mitt slik at jeg ikke får slappet av." det var en god beskrivelse. jeg følger med deg, har ikke noe råd, jeg.. men du er i allefall ikke alene. Tror at først skritt er å prate med en psykolog om det, kanskje du kunne få en beroligende middel, men det vet jeg ikke. Håper at du få hjelp av noen.. håper at andre gi deg bedre svar. ta være på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61965-hva-skal-jeg-si/#findComment-270623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Saigon Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Fortell legen hvordan du har det. Forklar han sitvasjonen. Hvis du har problemer med å sovne om natten, så fortell han det. Så kanskje han gir deg innsovningstabletter. De kan du bruke i perioder hvor du har problemer med å sovne. Hver ærlig med legen og ikke legg skjul på noe. Bare på denne måten kan legen hjelpe deg best mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61965-hva-skal-jeg-si/#findComment-270670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.