Gå til innhold

NHD!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Var inne på en side hvor man kunne stille spm. til helsepersonell. Temane var bl.an: hud,depresjon, diabetes, hiv m.m.

Så at du var den fagpersonen man kunne spørre om ting, på temaet depresjon.

Uansett, det jeg lurte på: hva er adressen til den siden??

Jeg tror jeg kom over den siden ved å trykke på en sånn banner her på Dol. eller så var det på Nettdoktor-sidene, og nå husker jeg ikke adressen (og har heller ikke kommet over noen flere sånne "reklame for siden"-greier).

Så jeg tenkte jeg kunne spørre deg da, siden du er med på de sidene.

Håper du kan hjelpe. Synes de sidene var veldig bra, men det er jo også disse sidene da (Doktoronline og Nettdoktor).

Er så glad for at det finnes sånne sider.....tror det ville blitt verre og vanskeligere uten disse. For man får svar på spm. (som oftest) og så får man også støtte og "gode ord" fra andre brukere. Og man kan samtidig som man får hjelp fra andre, gi litt tilbake til andre.

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62036-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...