Gå til innhold

paioppskrift

Anbefalte innlegg

Gjest matglad
Skrevet

er det noen som har en god paioppskrift?

funnet noen på nettet, men de fleste deigene inneholder bare vann, hvetemel og smør.

tenkte en deig med egg og sukker ville vært bedre.

noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Skrevet

okei..så da er det best med bare vann, hvetemel og smør da..

vet du forskjellen på terte og pai da? og pai og quiche?

jeg aner ikke..

En terte er søt, f.eks. med epler, en guiche er mer delikat enn en pai, en pai har mye mer fyll. Min spesialitet er Quiche Lorraine son skal ha litt skinke i paibunnen og eggestand over. Jeg ser mange lager den med ost, løk og bacon og det blir helt feil. I en pai kan du godt ha mye rart, kylling og forskjellige grønnsaker, altså mer fyll enn eggestand.

• 1 år senere...
Skrevet

En terte er søt, f.eks. med epler, en guiche er mer delikat enn en pai, en pai har mye mer fyll. Min spesialitet er Quiche Lorraine son skal ha litt skinke i paibunnen og eggestand over. Jeg ser mange lager den med ost, løk og bacon og det blir helt feil. I en pai kan du godt ha mye rart, kylling og forskjellige grønnsaker, altså mer fyll enn eggestand.

Deler du oppskrifta til din spesialitet; Quiche Lorraine (som skal ha litt skinke i paibunnen og eggestand over)??

:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...