Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er det rette forumet, men jeg gjør et forsøk. Jeg har vært i lag med en gutt på 20 som mistet moren sin da han var 17, jeg ble kjent med han og ilag med han da han var 18. Vi har også bodd ilag, men det gikk ikke. Vi elsker hverandre og vet det er hverandre vi vil ha, men han er ennå ikke kåmmen over morens død så han klarer ikke gå vidre.

Dette er noe som nylig er kåmmet frem, da vi bestemte oss å prøve på nytt.

Han klarer ikke prate med meg om dette, og det plager han veldig. Forholdet til faren ble også helt forandret etter morens død, og han sliter også med dette.

Han klarer ikke godta farens opførsel mot mora før og etter hennes død.. Han tenker nesten bare på dette, og på hva han kunne ha gjort andeledes i forhold til moren, men hun døde av en lunge sykdom og det var jo ingenting han kunne gjøre med det.

Han klare ikke prate med meg, og nekter å gå til psykolog (han gikk hos en etter morens død, men det hjalp han ikke noe). så han sitter inne med alt, og jeg ser jo at dette sliter mye på han.

DEt jeg trenger hjelp til er hva jeg kan gjøre for å hjelpe han??

Vi er blitt enig om å vente med noe seriøst forhold før han får ordn på ting, og jeg har sagt at han har allverdens tid. men jeg vil så gjerne hjelpe han mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62262-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...