Gå til innhold

Så dødt det er her da!

Anbefalte innlegg

Gjest Z@pvir

Trodde psyke folk var inne selv om sommeren jeg da. Pga at vi ikke orker ting liksom. Sånn er det med meg, dessverre!

Men det er jamen ikke mange som holder meg med selskap her!

Det må jo tyde på at det er håp for mange her, skulle en tro. Må jo være et positiv forandring i hverdagen for de som ikke har behov for å surfte på DOL!

HELDIGGRISENE !!!!

...men det får meg til å føle meg enda mer jævlig psyk og utafor og ikke som alle andre som tydelig hygger seg ute i sommer-Norge.

Synes synd på meg selv ja!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62266-s%C3%A5-d%C3%B8dt-det-er-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

hehe.. stakkar.. * koseklem*

irriterende labert her, ja..

og ikke noen artige litt småfrustrerte innlegg her heller.. bortsett fra fra deg da.. ;))))

begynner snart å bake igjen, så mye kjeder jeg meg i denne psyke verden, og ikke får jeg jobba, eller gjort noe særlig annet fornuftig..

for nå er det berg og dalbane noe så inni granskauen, at jeg snart blir tullete.. har liggii 3 dager, endelig kommet meg opp, men nå flakser det oppi knollen igjen..

og hadde mareritt om psyken er forleden.. han klådde på meg , for pokker!! ( i drømmen da..)

er plutselig veeldig glad han er så innmari prof. og at han aldri har vært i nærheten av å ta på meg , ikke engang med blikket.

men skremt ble jeg , ja.. var svett og isende nervøs da jeg våkna.. og har drømt det flere ganger..

usj... sikkert fordi jeg begynner å stole på han, og blir litt nervøs av det..

heheeeeee...

ikke lenger så dødt her nå..

og med det samme jeg skravler, kan jeg jo spørre deg om en god bok du vet om??

har fått noen anbefalinger, vil ha flere.. er i bok-shoppe humør..

anything!! som er bra....

tjohei.. pokker!! har glemt vallerganen .. oops.. får ta den og løfte litt vekter, så kanskje det roer seg i toppen..

ooååååhhhh!!!

det er fantastisk pent ute nå!!!

og f.. kameraet mitt funker ikke.. rare lyder.. må operere!!

snakkes!!

klemz

Gjest Z@pvir

hehe.. stakkar.. * koseklem*

irriterende labert her, ja..

og ikke noen artige litt småfrustrerte innlegg her heller.. bortsett fra fra deg da.. ;))))

begynner snart å bake igjen, så mye kjeder jeg meg i denne psyke verden, og ikke får jeg jobba, eller gjort noe særlig annet fornuftig..

for nå er det berg og dalbane noe så inni granskauen, at jeg snart blir tullete.. har liggii 3 dager, endelig kommet meg opp, men nå flakser det oppi knollen igjen..

og hadde mareritt om psyken er forleden.. han klådde på meg , for pokker!! ( i drømmen da..)

er plutselig veeldig glad han er så innmari prof. og at han aldri har vært i nærheten av å ta på meg , ikke engang med blikket.

men skremt ble jeg , ja.. var svett og isende nervøs da jeg våkna.. og har drømt det flere ganger..

usj... sikkert fordi jeg begynner å stole på han, og blir litt nervøs av det..

heheeeeee...

ikke lenger så dødt her nå..

og med det samme jeg skravler, kan jeg jo spørre deg om en god bok du vet om??

har fått noen anbefalinger, vil ha flere.. er i bok-shoppe humør..

anything!! som er bra....

tjohei.. pokker!! har glemt vallerganen .. oops.. får ta den og løfte litt vekter, så kanskje det roer seg i toppen..

ooååååhhhh!!!

det er fantastisk pent ute nå!!!

og f.. kameraet mitt funker ikke.. rare lyder.. må operere!!

snakkes!!

klemz

Selv sitter jeg her og surfer, siden jeg ikke får tatt meg sammen og gått i dusjen. Vil gjerne dusje før jeg vekker ungene. (Vil helst slippe åvekke dem, så får jeg fred lenger, da men!). Er jeg ferdig dusjeg kan jeg 'stikke av' hvis det brygger opp til dårlig stemning her hjemme. Det er pga mine nerveproblemer i såfall. Dessverre. jeg tåler ikke en gang normal utagering fra de krapyla. De er store nok til å klare seg selv, så jeg kan stikke av med god samvittighet. Men det føler som et nederlag hver gang. Så må jeg fly rundt på byen eller sitte på biblioteket eller sitte på et avsides sted i bilen helt til mannen min kommer hjem - da har jeg noen å 'dele' ugnene med. Da går det bedre.

Pga min dårlige psyke for tiden, orker jeg nemlig ikke engang ringe til en venninne. Er så deprimert at jeg orker ikke belaste dem med meg for å si det rett ut. Hvem gidder sitte å høre på hvor vondt jeg har det. Greier ikke konsentrere meg om noe annet på det nivået jeg er på nå. Derfro holder jeg meg vekk fra folk. Så de ikke skal bli lei meg til jeg trenger dem igjen!!

Og så skal vi dra på sydenferie til uken. Nå er jeg dritredd for at jeg ikke skal greie å pakke. Kjenner det svir i magen bare vd tanken! har ikke konsentrasjon tilå tenke på hva jeg skal putte i kofferten. Får tårer i øynene ved tanken på denne 'påkjenningen'. He,he. For ei jævlig drittkjerring jeg er for tida. Orker ikke meg selv engang. Godt en har selvironi.

I dag er det overskya. Det passer mitt humør bedre. En bra ting. Sol blir for stor kontrast til mitt humør. Det beste er palskregn. Da er det ingen som bør reagere på at jeg murer meg inne - for da gjør andre det også.

Hu og hei - hvor gøy vi har det!

Fortsatt god sommer, calestia. Vi får stå på - så kommer vi nok igjennom. GLEDER meg til september jeg. DET er min favorittmåned. Sommeren over for denne gang. Trist - men sant!

Gjest Z@pvir

Selv sitter jeg her og surfer, siden jeg ikke får tatt meg sammen og gått i dusjen. Vil gjerne dusje før jeg vekker ungene. (Vil helst slippe åvekke dem, så får jeg fred lenger, da men!). Er jeg ferdig dusjeg kan jeg 'stikke av' hvis det brygger opp til dårlig stemning her hjemme. Det er pga mine nerveproblemer i såfall. Dessverre. jeg tåler ikke en gang normal utagering fra de krapyla. De er store nok til å klare seg selv, så jeg kan stikke av med god samvittighet. Men det føler som et nederlag hver gang. Så må jeg fly rundt på byen eller sitte på biblioteket eller sitte på et avsides sted i bilen helt til mannen min kommer hjem - da har jeg noen å 'dele' ugnene med. Da går det bedre.

Pga min dårlige psyke for tiden, orker jeg nemlig ikke engang ringe til en venninne. Er så deprimert at jeg orker ikke belaste dem med meg for å si det rett ut. Hvem gidder sitte å høre på hvor vondt jeg har det. Greier ikke konsentrere meg om noe annet på det nivået jeg er på nå. Derfro holder jeg meg vekk fra folk. Så de ikke skal bli lei meg til jeg trenger dem igjen!!

Og så skal vi dra på sydenferie til uken. Nå er jeg dritredd for at jeg ikke skal greie å pakke. Kjenner det svir i magen bare vd tanken! har ikke konsentrasjon tilå tenke på hva jeg skal putte i kofferten. Får tårer i øynene ved tanken på denne 'påkjenningen'. He,he. For ei jævlig drittkjerring jeg er for tida. Orker ikke meg selv engang. Godt en har selvironi.

I dag er det overskya. Det passer mitt humør bedre. En bra ting. Sol blir for stor kontrast til mitt humør. Det beste er palskregn. Da er det ingen som bør reagere på at jeg murer meg inne - for da gjør andre det også.

Hu og hei - hvor gøy vi har det!

Fortsatt god sommer, calestia. Vi får stå på - så kommer vi nok igjennom. GLEDER meg til september jeg. DET er min favorittmåned. Sommeren over for denne gang. Trist - men sant!

Her har jeg vært bortvist (selvpålagt) fra hjemmet i timesvis, og så har det ikke skjedd NOE her! I alle dager.

Orka ikke ungene i dag heller. Måtte bare se å komme meg ut - for å redde dagen for dem. Nå er jeg litt roligere, så nå skal jeg TIL OG MED lage varm mat til dem. Lenge siden sist. Stolt av meg selv!

Skal gjøre et nytt forsøk på å være snill og tålmodig sommerferie-mamma i morgen tidlig.

Gjest Theos

Nei da, du er ikke alene om å surfe her inne, mens hjernen lever sitt eget mørke hjerneliv. Jeg trodde at sommeren skulle bli bra. Endelig! Den begynte jo bra.

Plutselig satt jeg godt nede i grøfta med gjørma opp til halsen. Så hvis du har lagt merke til at jeg i det siste har vært aktiv her inne så har desverre disse tingene en direkte sammenheng.

jeg skulle jo også være ute sammen med resten av "glaNorge". Forventningene var der. Nå sitter jeg mest å lurer på om jeg noen gang vil få kontroll over livet mitt.

September måned er absolutt, defintitivt den beste måneden i hele året!

I mellomtiden får vi skru forventningene ned til null, og heller bli positivt overrasket hvis tåka letter, og nervene tar en pause.

Fortsatt ha en sommer Z@pvir!

*klem*

Annonse

Kanskje de har ferie :-)

Vet ikke helt hva du mener med "psyke folk", men jeg antar at "psyke folk" også har en ferie i blant. Særlig i juli måned, den store feriemåneden her til lands.

Folk reiser gjerne på hytta til familien, eller til syden. Langt vekk fra hjemmePC'en iallefall.

Kanskje de har ferie :-)

Vet ikke helt hva du mener med "psyke folk", men jeg antar at "psyke folk" også har en ferie i blant. Særlig i juli måned, den store feriemåneden her til lands.

Folk reiser gjerne på hytta til familien, eller til syden. Langt vekk fra hjemmePC'en iallefall.

Ja du har nok rett der, folk er vel på ferie nå...

Om det er psyk aldri så mye så se til helvete å tenk på noen andre enn deg selv.

Jeg vet da hvordan det er å være totalt utslitt og ikke ha noe å gi til hverken den ene eller den andre, men ungene JA!

Herregud, de kommer foran alt og jeg har ofret min ungdomstid og mitt voksne liv på dem, men jammen har jeg fått en kjekk gutt også da og jenta mi skal ikke bli noe dårligere - det til tross for at jeg ikke har hatt det så lett opp igjennom mine år fra jeg var 16.

Jeg er sliten ja, men det forstår de og tar hensyn til så godt DE kan.

Å du sitter å klager på lite selskap på dol?

Gjest Z@pvir

Om det er psyk aldri så mye så se til helvete å tenk på noen andre enn deg selv.

Jeg vet da hvordan det er å være totalt utslitt og ikke ha noe å gi til hverken den ene eller den andre, men ungene JA!

Herregud, de kommer foran alt og jeg har ofret min ungdomstid og mitt voksne liv på dem, men jammen har jeg fått en kjekk gutt også da og jenta mi skal ikke bli noe dårligere - det til tross for at jeg ikke har hatt det så lett opp igjennom mine år fra jeg var 16.

Jeg er sliten ja, men det forstår de og tar hensyn til så godt DE kan.

Å du sitter å klager på lite selskap på dol?

I motsetning til deg så føler jeg absolutt ikke at jeg har OFRET noe for ungene. Det er vi som har valgt å sette dem til verden. De har krav på det beste vi kan gi dem. Når jeg er på det mest deprimerte (som nå) kan jeg dessverre ikke oppfylle dette. Jeg kan ikke gi dem noe, føler jeg. Det forsterker depresjonen går jeg utfra. Mye av grunnen til at jeg har utviklet en depresjon er at jeg i alle år har latt alle andre komme FORAN meg selv og mine behov. Så jeg TRENER meg faktisk på å være egoistisk. Å forlange at andre av og til kan ta hensyn til MEG. At jeg skal slippe å ha overoppsikten over alt. Og av og til greier jeg det faktisk, TIL OG MED uten dårlig samvittighet. Det er jeg ganske stolt av.

Ellers så må jeg si at du nok har gått glipp av en litt selvironisk undertone i innleggene mine. Slike ting forsvinner fort i skriftlige innlegg. Det kommer an på persionen som leser hvordan det blir oppfattet.

Gjest ikke undertegnet

Her har jeg vært bortvist (selvpålagt) fra hjemmet i timesvis, og så har det ikke skjedd NOE her! I alle dager.

Orka ikke ungene i dag heller. Måtte bare se å komme meg ut - for å redde dagen for dem. Nå er jeg litt roligere, så nå skal jeg TIL OG MED lage varm mat til dem. Lenge siden sist. Stolt av meg selv!

Skal gjøre et nytt forsøk på å være snill og tålmodig sommerferie-mamma i morgen tidlig.

Håper du får en god ferie. Om jeg kan spørre om hvor gammel du er? Du høres så ung ut, men snakker likevel om unger. Ikke se på denne meldingen som negativ på noen måte allså. Fra en kvinne som lengter etter sol og sommer.

Gjest Z@pvir

Håper du får en god ferie. Om jeg kan spørre om hvor gammel du er? Du høres så ung ut, men snakker likevel om unger. Ikke se på denne meldingen som negativ på noen måte allså. Fra en kvinne som lengter etter sol og sommer.

Jeg er midt i 40-åra nå!

Ungene er vel forresten blitt tenåringer da. Men faren min kalla meg jentungen helt til han døde, så kanskje det er arvelig.

Hvis jeg høres ung ut, så er det nok for at jeg er ganske barnslig av meg tror jeg. Noen ganger kan jeg ikke tro at jeg er mot til to snart voksne barn og nærmer meg 50! Føler meg ikke alltid 'voksen' for å si det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...