Gå til innhold

Jeg begynner å bli gal...

Anbefalte innlegg

Kom hjem ved 17.30 tiden i går. La med meg ned på senga i noe som skulle være en times tid før nyhetene. Pleier å ha full kontroll på å våkne når jeg skal, men våknet 01.30 i natt. Fullt påkledd på senga. Ante ikke fram og bak på verden, trodde klokka var 13.30 på dagen og at jeg hadde forsovet meg på jobb. Fatta ikke hvorfor jeg hadde klær på og hvorfor klokka ikke hadde ringt. Så at det var mørkt i rommet og i ørska som jeg var trodde kunne jeg ikke fatte hvorfor det var mørkt midt på dagen. Trodde jeg drømte men forsto etter en stund at jeg var våken, og etterhvert forsto jeg at det faktisk var midt på natta, og at jeg ikke hadde rukket TV2-nyhetene.

Kledde av meg, sovna tvert, og våkna til vekkeklokka, klokka 05.15 i dag morges. Frisk og opplagt.

Det var et helvete å ligge der i ørska og lure på om verden hadde gått under eller noe sånt, siden det var midt på lyse dagen men var mørkt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62317-jeg-begynner-%C3%A5-bli-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onkelen min gjorde det der en gang han var alene hjemme midt på sommeren - men han våknet i 20-tida, trodde klokka var rundt 8 neste morgen, og tok taxi til jobben for å rekke møtet han hadde forsovet seg til. Det var den gangen man hadde én radiokanal, én TV-kanal og ingen digitalklokker.

Det siste anbefales forøvrig...

Hm. Minner meg på den gangen jeg bråvåkna og så på klokka, halv seks.

'Helvete, nå har jeg sovet for lenge', og hiver meg over telefonen for å få kompisen til å skynte seg, han skulle vært hos meg ved fem tiden, så vi hadde litt tid til kinoen klokka seks.

Gjett hvem som ikke var happy for å få oppringing halv seks lørdags morgen.

(var vinter, så jeg tenkte ikke over at det var mørkt, samtidig med at jeg var student og hadde ødelagt døgnrytmen noe.

SÅ: du er ikke gal, det er helt normalt.

Gjest ikke undertegnet

He, he, minner meg på en historie fra min grønne ungdom.

Bodde alene. Trøtt og sliten etter jobben, sovnet jeg i stua. Våknet med et rykk. klokka viste 7. Skal si jeg fikk fart på meg siden jobben begynte 07.30 et godt stykke unna. En kattevask, ut i bilen og durte avgårde. men så reagerte jeg på at det var såpass mange mennesker ute. Klokka var jo bare 7 på kvelden da. Da ble jeg så satt ut av spill at jeg la meg og sov rundt til neste morgen.

En annen gang jeg også 'forsov' meg, hadde jeg kjørt et godt stykke før jeg fikk summet meg. Hadde stresset skikkelig med dusj (rakk det den gangen) og frokost for å rekke jobben. Denne gangen reagerte jeg på at det var LITE folk ute. Pleide jo å treffe de samme hver dag. Og så var det SØNDAG. Hoppa til sengs igjen den gangen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...