Gå til innhold

Angst uten tankekjør (?)

Anbefalte innlegg

Gjest En av de vanlige

Jeg strever med typiske angstsymptomer som press i brystet, hjertebank, skjelving, følelse av ikke å få puste, søvnproblemer o.l.

Likevel har jeg ikke noe særlig tankekjør, noe som tidligere har vært til stede i høy når jeg har hatt slike problemer. Synes dette er litt merkelig. Jeg endrer livssituasjon nå, så det kan knaskje ha noe med saken å gjøre. Likevel tenker jeg ikke mye på det, og merker ikke mer fysiske problemer når jeg av og til gjør det. Ubehaget bare er der liksom, store deler av dagen. Regner ikke med det er noe fysisk galt med meg, da jeg snakket med en lege som avkreftet dette for et par uker siden.

Så nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal angripe dette. Før har jeg hatt god nytte av å gå til psykolog, men hva i alle dager sier man til en slik når man ikke tenker på noe spes. problematisk? Burde jeg kanskje bruke noe medisinopplegg i første omgang?

Håper du har noen kloke ord på lur, NHD. Jeg er veldig sliten nå, og lei av å ta sovetabletter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62619-angst-uten-tankekj%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...