Sør Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Feil Sør! Diskusjonen gikk ikke på adopsjon generelt, men på Karitas AF-stunt. Det var du som forsøkte å avspore debatten over på noe annet. Jeg grep den avsporingen og avsporet den videre..... Mvh Jeg diskuterte adopsjon, og påpekte at det er uendelige mange flere foreldreløse barn (som *kan* frigis for adopsjon med politisk vilje), enn det er barnløse foreldre som forsøker å adoptere. Du diskuterer (som vanlig) "Sør". Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-278995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du skriver: "Men du har gjort det til din "debatt-form" - og det er den jeg kritiserer" Hmmm.... Hva er din "debatt-form" da? Å skrive innlegg om Sør? For jeg ser ikke at du har skrevet noe om *adopsjon*, men kun om meg.... Som vanlig.... Med vennlig hilsen Se svaret mitt til 888. Der er det faktisk mer om adopsjon enn om "Sør":-) Og jeg mente det jeg også skrev til deg om at du i RL sikkert kan være en svært så hyggelig person! Jeg vet i hvert fall at jeg vanligvis ikke er langt så kverulantisk i RL som jeg kan være her. Og ja da - jeg er ikke redd for å innrømme at jeg kan kverulere her:-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-278999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Nei så koselig å ha deg tilbake. Var det 85% av alle dine innlegg som omhandlet "Sør"? Kanskje du burde forsøke å diskutere emnet, istedet for meg? Ha en god sommer! :-) Med vennlig hilsen Emnet nå har jo blitt din debatt-teknikk (min skyld - jeg innrømmer det gjerne). Og da er jo Morsk sitt innlegg svært relevant.... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du mener, du har flyttet diskusjonen vekk fra adopsjon og over på å diskutere "Sør"...??? Som vanlig. Med vennlig hilsen Nei - men kanskje du gjør ? Jeg prøver absolutt det motsatte - og sette opp argumentene Goliath kom med som gikk på sak slik at du kunne kommentere dem. Så enten svarer du påkommentarene ellers så lar du være. Kommer du med utenomsnakk igjen så viser det jo at du ikke ønsker å følge trådens opprinnelige tema. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du skriver: "Det var spørsmål til deg som du konsekvent unnlot å svare på, fordi du da ville måtte innrømme at du tidligere hadde tatt feil. Det var ikke innlegg om deg, men spørsmål til deg." Pisspreik, Goliath. Du fikk (uførlige) svar på de to første innleggene (av de 40!). At jeg ikke gidder å kopiere dem inn 38 ganger til får du heller ta til etterretning. ==== Du skriver: "Og de viste jo ganske så tydelig dine forsøk på å unngå selve saken, og heller dreie diskusjonen over på noe annet - når du ikke lenger kunne argumentere for hva du tidligere hadde påstått." Skal vi se: 1) Emnet i denne tråden var adopsjon. 2) Emnet til Goliath er "Sør". Hvem er det som dreier "diskusjonen over på noe annet"? Med vennlig hilsen Pisspreik er jo et "godt argument":-) Din påstand om at du svarte på det spørsmålet er like godt (eller dårlig) som din påstand i denne tråden til punkyB om at du har besvart motargumentet du fikk vedrørende barnet som du påstod ville bli værende i et barnehjem i Kina i stedet for å komme til et bedre hjem i Norge.... "Skal vi se: 1) Emnet i denne tråden var adopsjon. Feil - emnet var Karitas AF-stunt. Det var du som forsøkte å gjøre det om til en diskusjon om adopsjon generelt - når du kom med påstander som ikke holder mål. 2) Emnet til Goliath er "Sør". Feil - emnet mitt er Sørs debatt-teknikk om avsporing av tråder mm. "Hvem er det som dreier "diskusjonen over på noe annet"?" Du først - jeg etterpå:-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg finner heller ikke svaret punkyB - for han har ikke svart. Han har derimot flyttet argumententasjonen over til noe helt annet - og henviser så til det. Vi har sett det før - har vi ikke? :-) Mvh Det sier jo mest om Sør når jeg høflig ber han om å svare igjen og han avslår. Det er jo rett og slett vanskelig å finne noe svar i denne tråden fordi den er blitt så lang - men man kan jo bli forledet til å tro at han ikke har svar når han ikek kan gjengi det på en konkret forespørsel. Men jeg står det nok over - du får ha en god helg ! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det sier jo mest om Sør når jeg høflig ber han om å svare igjen og han avslår. Det er jo rett og slett vanskelig å finne noe svar i denne tråden fordi den er blitt så lang - men man kan jo bli forledet til å tro at han ikke har svar når han ikek kan gjengi det på en konkret forespørsel. Men jeg står det nok over - du får ha en god helg ! :-) Jeg stod overfor det samme en gang tidligere, og fortsatte å spørre (40 ganger i følge Sør selv). Han besvarte alle mine innlegg/spørsmål, men ikke med svaret på spørsmålet. Jeg fikk kun kommentarer om "pisspreik" etc, og noen ganger kommentarer til at han hadde svart - og at jeg bare kunne lese det selv i tråden. Jeg kopierte til og med inn alle relevante påstander, svar og kommentarer han hadde gitt til selve emnet i ett innlegg, hvor jeg så bad han hjelpe meg å finne svaret han påstod han hadde gitt. Selvfølgelig fikk jeg bare et svar tilbake om at jeg drev bare personhets og drittkasting mot han. Mao - hans standardsvar når han ikke vil innrømme at han har tatt feil:-) Hvorfor han ikke enkelt kun svarer kan man jo spørre seg om. Spesielt når han således skriver 10 ganger mer om "ingen ting", i stedet for en setning eller to med svaret. Det svaret er jo enkelt - det er fordi han ikke har noe svar:-) Ha en riktig så fin helg du også! Nå skal jeg ut til en pils på Aker brygge - for så å bli plukket opp for en båttur med gode mc-venner. Sykkelen får stå parkert til i morgen! Det blir en super start på en fin helg! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg stod overfor det samme en gang tidligere, og fortsatte å spørre (40 ganger i følge Sør selv). Han besvarte alle mine innlegg/spørsmål, men ikke med svaret på spørsmålet. Jeg fikk kun kommentarer om "pisspreik" etc, og noen ganger kommentarer til at han hadde svart - og at jeg bare kunne lese det selv i tråden. Jeg kopierte til og med inn alle relevante påstander, svar og kommentarer han hadde gitt til selve emnet i ett innlegg, hvor jeg så bad han hjelpe meg å finne svaret han påstod han hadde gitt. Selvfølgelig fikk jeg bare et svar tilbake om at jeg drev bare personhets og drittkasting mot han. Mao - hans standardsvar når han ikke vil innrømme at han har tatt feil:-) Hvorfor han ikke enkelt kun svarer kan man jo spørre seg om. Spesielt når han således skriver 10 ganger mer om "ingen ting", i stedet for en setning eller to med svaret. Det svaret er jo enkelt - det er fordi han ikke har noe svar:-) Ha en riktig så fin helg du også! Nå skal jeg ut til en pils på Aker brygge - for så å bli plukket opp for en båttur med gode mc-venner. Sykkelen får stå parkert til i morgen! Det blir en super start på en fin helg! Mvh Hyggelig å se deg tilbake Goliath. Jeg tror ikke du skal ha altfor store forhåpninger om at Sør skal ta selvkritikk - han har aldri noensinne gjort det alle disse årene på dol, selv om han gang på gang blir konfrontert med fakta hvor han feilsiterer, avsporer samt kommer med direkte feilinformasjon . Alt er som det alltid har vært - og nå er også livssyn nedlagt desverre og gode debattanter forsvunnet med det. Men du må iallefall nyte din pils og ha en god helg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg stod overfor det samme en gang tidligere, og fortsatte å spørre (40 ganger i følge Sør selv). Han besvarte alle mine innlegg/spørsmål, men ikke med svaret på spørsmålet. Jeg fikk kun kommentarer om "pisspreik" etc, og noen ganger kommentarer til at han hadde svart - og at jeg bare kunne lese det selv i tråden. Jeg kopierte til og med inn alle relevante påstander, svar og kommentarer han hadde gitt til selve emnet i ett innlegg, hvor jeg så bad han hjelpe meg å finne svaret han påstod han hadde gitt. Selvfølgelig fikk jeg bare et svar tilbake om at jeg drev bare personhets og drittkasting mot han. Mao - hans standardsvar når han ikke vil innrømme at han har tatt feil:-) Hvorfor han ikke enkelt kun svarer kan man jo spørre seg om. Spesielt når han således skriver 10 ganger mer om "ingen ting", i stedet for en setning eller to med svaret. Det svaret er jo enkelt - det er fordi han ikke har noe svar:-) Ha en riktig så fin helg du også! Nå skal jeg ut til en pils på Aker brygge - for så å bli plukket opp for en båttur med gode mc-venner. Sykkelen får stå parkert til i morgen! Det blir en super start på en fin helg! Mvh Han får jo vridd det til akkurat som det passer han. Noen går på det og andre ikke. Jeg prøver å overse fyren for jeg kommer aldri noen vei allikevel - men ikke alltid jeg klarer det. Sjøen er jo deilig - men kanskje ikke det beste været akkurat nå. Jeg tar en tur på trening jeg - du får tenke på meg når du heller innpå med øl !! *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hyggelig å se deg tilbake Goliath. Jeg tror ikke du skal ha altfor store forhåpninger om at Sør skal ta selvkritikk - han har aldri noensinne gjort det alle disse årene på dol, selv om han gang på gang blir konfrontert med fakta hvor han feilsiterer, avsporer samt kommer med direkte feilinformasjon . Alt er som det alltid har vært - og nå er også livssyn nedlagt desverre og gode debattanter forsvunnet med det. Men du må iallefall nyte din pils og ha en god helg Så "koselig" at du igjen føler at du må diskutere "Sør".... Hva med å starte noen nye tråder om meg, slik du pleier å gjøre på Meldinger? *rister på hodet av deg* Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Han får jo vridd det til akkurat som det passer han. Noen går på det og andre ikke. Jeg prøver å overse fyren for jeg kommer aldri noen vei allikevel - men ikke alltid jeg klarer det. Sjøen er jo deilig - men kanskje ikke det beste været akkurat nå. Jeg tar en tur på trening jeg - du får tenke på meg når du heller innpå med øl !! *S* ...eh... Du "prøver å overse" meg, men likevel føler du at du må komme rekende etter for å diskutere "Sør"??? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hyggelig å se deg tilbake Goliath. Jeg tror ikke du skal ha altfor store forhåpninger om at Sør skal ta selvkritikk - han har aldri noensinne gjort det alle disse årene på dol, selv om han gang på gang blir konfrontert med fakta hvor han feilsiterer, avsporer samt kommer med direkte feilinformasjon . Alt er som det alltid har vært - og nå er også livssyn nedlagt desverre og gode debattanter forsvunnet med det. Men du må iallefall nyte din pils og ha en god helg Hei Zirine Takk for hyggelig hilsen! Det skal smake godt med en øl nå - for oss "stakkarer" som ikke har ferie nå. Har ingen forhåpninger om noen innrømmelser fra Sør nei. Men jeg lovet en gang i tiden å komme med kommentarer hver gang jeg så at Sør ilegger andre påstander eller meninger de ikke har ytret, og/eller der han sporer av debatter når det passer han (som regel når han får spørsmål til noe han har skrevet og som han ikke kan gi noe godt svar på). Og siden jeg holder hva jeg lover, så vil jeg fortsette med det hver gang jeg ser det. Argumentet hans om "personforfølgelse" tar jeg med ett stort smil. Det blir som om jeg skal bruke det samme argumentet hvis noen kommenterer noe "galt" som jeg gjør. Så lenge jeg fortsetter å gjøre det, så må jeg også forvente å få det kommentert nok en gang - og nok en gang - til JEG slutter å gjøre det. Å gjøre noe "galt" gang på gang for så å påstå at de som kommenterer det driver personforfølgelse blir litt paranoid - for å si det slik. Ha en god helg du også! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei Zirine Takk for hyggelig hilsen! Det skal smake godt med en øl nå - for oss "stakkarer" som ikke har ferie nå. Har ingen forhåpninger om noen innrømmelser fra Sør nei. Men jeg lovet en gang i tiden å komme med kommentarer hver gang jeg så at Sør ilegger andre påstander eller meninger de ikke har ytret, og/eller der han sporer av debatter når det passer han (som regel når han får spørsmål til noe han har skrevet og som han ikke kan gi noe godt svar på). Og siden jeg holder hva jeg lover, så vil jeg fortsette med det hver gang jeg ser det. Argumentet hans om "personforfølgelse" tar jeg med ett stort smil. Det blir som om jeg skal bruke det samme argumentet hvis noen kommenterer noe "galt" som jeg gjør. Så lenge jeg fortsetter å gjøre det, så må jeg også forvente å få det kommentert nok en gang - og nok en gang - til JEG slutter å gjøre det. Å gjøre noe "galt" gang på gang for så å påstå at de som kommenterer det driver personforfølgelse blir litt paranoid - for å si det slik. Ha en god helg du også! Mvh Du burde premieres for din utholdenhet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Fyren er totalt kritikkløs og oppfatter alle forum som en tumlingsplass der bare HAN skal ha lov til å forulempe alt og alle. Morsomt ilustrerende var nå denne tråden:http://forum.doktoronline.no/forum/6/121.ipg?view=thread&thread=1222519 Webmaster får for en gangs skyld nok av hans avsporinger og sjikane. Tror du fyren tar hintet ? Selvsagt ikke. Igjen er det alle andre det er noe galt med. Det er bare sånn det er Morsk, og jeg tror ikke du skal forvente at han vil forandre seg. Men det hadde vært hyggelig om du kom tilbake - vi har jo alltid åpent forum. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det er bare sånn det er Morsk, og jeg tror ikke du skal forvente at han vil forandre seg. Men det hadde vært hyggelig om du kom tilbake - vi har jo alltid åpent forum. Nei, det tror jeg heller ikke du skal forvente. Hvorfor skulle jeg det? Fordi noen knaller ikke liker det jeg skriver? Kanskje du kunne spørre Webmaster om dere kunne få et eget Forum hvor dere kan diskutere hva dere mener OM "Sør"? Siden det åpenbart interesserer dere så mye... Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-279769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 ...eh... Du "prøver å overse" meg, men likevel føler du at du må komme rekende etter for å diskutere "Sør"??? Med vennlig hilsen eh....du overså visst setningen videre som avsluttet med "..men ikke alltid jeg klarer det." Der lå svaret på spørsmålet ditt :-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-281300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novonor Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 For det første tror jeg selvfølgelig på det jeg skriver - for jeg vet hva jeg mener. At du ilegger meg andre motiver og meninger, og i tillegg tror at jeg ikke tror på hva jeg selv skriver får være ditt "problem". Du påstår bombastisk at jeg IKKE skriver innlegg til andre enn "Sør" om at jeg er "enig". Det er ren løgn. Bare i denne tråden har jeg skrevet at jeg er enig med Calileo og jeg har også skrevet en rekke med andre "støtteinnlegg" i andre tråder der jeg sier meg enig i andres synspunkter. Spesielt der det er uttrykt på en måte som jeg neppe ville klart så bra selv. En stund siden sist - men det er kun fordi jeg ikke har vært så aktiv her på en stund. Ergo har jeg heller ikke kritisert deg på en stund. Men nå er jeg tilbake for å "plage" dere alle med mine innlegg:-) Vedrørende mine 40 nær-identiske innlegg, så tror jeg nå at du siden den gang må ha referert til dem nært dobbelt så mange ganger:-) At min debatt-teknikk "suger" og derved ekskluderer meg fra å kritisere andres, er jo en interessant observasjon og påstand fra din side Sør. Jeg trodde det var slik at "it takes one to know one"...he-he-he. Mvh Følte bare, i mitt onde hjørne,for å påpeke at sannsynligheten for at Goliath og Galileo er samme person, er stor. Likhetene i språket og skrivefeilene, er svært store Msh(med slem hilsen) Novonor 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-395204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Følte bare, i mitt onde hjørne,for å påpeke at sannsynligheten for at Goliath og Galileo er samme person, er stor. Likhetene i språket og skrivefeilene, er svært store Msh(med slem hilsen) Novonor Da kan jeg bare si - med hånden på hjertet - at jeg overhode ikke vet hvem Galileo (mannen bak nicket) er. Og jeg kan forsikre deg om at jeg ikke er han. Jeg bruker kun et nick her - og det er Goliath. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-395225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Følte bare, i mitt onde hjørne,for å påpeke at sannsynligheten for at Goliath og Galileo er samme person, er stor. Likhetene i språket og skrivefeilene, er svært store Msh(med slem hilsen) Novonor ps: Jeg gjorde et søk her og fant kun dette innlegget fra nick'et Novonor. Følte bare for å påpeke at sansynligheten for at Novonor er feig som ikke tør bruke sitt sedvanlige nick, men heller gjemme seg bak et nytt nick, er svært stor. Msh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-395236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novonor Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 ps: Jeg gjorde et søk her og fant kun dette innlegget fra nick'et Novonor. Følte bare for å påpeke at sansynligheten for at Novonor er feig som ikke tør bruke sitt sedvanlige nick, men heller gjemme seg bak et nytt nick, er svært stor. Msh Du har selvsagt helt rett, jeg er feig. Og du, du føler deg truffet, av mine påstander. Det gjør meg fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/7/#findComment-395527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.