Goliath Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du har selvsagt helt rett, jeg er feig. Og du, du føler deg truffet, av mine påstander. Det gjør meg fornøyd. Godt å høre at jeg kan gjøre deg fornøyd Novonor:-) Og jeg legger merke til at du er like flink til å tolke det jeg skriver som flere andre av mine "meningsmotstandere" her. Merkelig hvordan du/dere automatisk tror at jeg lyver når jeg skriver noe som dere ikke liker svaret på? Jeg har for vane å snakke sant, og er "naiv" nok til å tror at det gjelder for andre også. Men det har vel noe med det å gjøre at "på seg selv så kjenner man andre". Og det sier vel mer om deg enn meg? Bare fortsett du Novonor. Som du sikkert har skjønt så synes jeg det er morsomt med slike som deg:-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62912-karitas-af-stunt-slutter-her/page/8/#findComment-395950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.