Gå til innhold

Til NHD!

Gjest Tussi18/håpløs jente

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18/håpløs jente
Skrevet

Lurte på om du gidder å lese innlegget under (og det jeg har skrevet). Og så lurte jeg på om du har noen ide om hva jeg kan gjøre med det? Tørr ikke ringe til legekontoret og spørre om time, har litt fobi mot å snakke i tlf. med folk jeg ikke kjenner. Hater det, og lar være å gjøre det.

Men hva kan jeg gjøre for å overleve? (for å si det på den måten).

Jeg er redd.......men har bare meg selv å takke for at ting er blitt som de er blitt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tussi18 !

Siden NHD har sagt han er borte noen dager, så tenkte jeg at jeg ville svare deg til tross for at du ber om svar fra NHD.

Jeg synes det virker som om du egentlig har lyst til å fortsette hos legen du har sagt du vil slutte å snakke med. Det er sannsynligvis bare å skrive et brev til ham og si at du egentlig bare ville at han skulle ta deg mer på alvor - og at du ikke ønsker å slutte allikevel. Denne episoden vil så kunne være et godt grunnlag for å få et bedre samarbeidsforhold til høsten, hvor du tydeligere formidler når du føler deg misforstått eller ikke tatt på alvor - og hvor han dermed kan diskutere med deg hvorvidt din reaksjon sett fra hans side er rimelig eller ikke...

Terapi-relasjoner er vanskelige - og du er ikke den første som har sagt du vil slutte og som så ombestemmer deg når du får tenkt deg litt om.

Du kan selvfølgelig forsøke å finne en ny behandler - men denne type problemer vil ofte oppstå i forhold til en ny behandler også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...