Gå til innhold

Depresjon - takk for hjelpen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg var innom her for snart 2 år siden pga. symptomer som gjorde at jeg lurte på om det var depresjon jeg slet med. I tillegg til at det virket håpløst å jobbe eller få noe gjort hjemme så hadde jeg kraftig migrene 3-4 dager hver eneste uke.

Etter råd herfra gikk jeg til en lege og fikk Cipramil og Tolvon. Etter en tøff innkjøringsperiode som varte ca. en mnd. begynte ting å gå sakte men sikkert oppover. Det er nå over ett halvt år siden jeg har hatt migrene. Jeg bruker nå kun Cipramil til daglig og selv om jeg glemmer å ta den en dag så forløper dagen seg ganske normalt. Jeg merker også veldig lite til bivirkningene.

Ville bare takke for hjelpen

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63108-depresjon-takk-for-hjelpen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...