Gjest Harrig Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg leste nylig om TFT og ble veldig interessert. Nå har jeg prøvd en god del for min fobi/angst og begynte nesten å tro at jeg aldri ville bli bra igjen. Jeg har vært i kontakt med psykolog, psykiater og til og med healer. Den størst fremgangen kom faktisk ved hjelp fra healeren. Men nå har jeg sett meg lei på dette livet og vil gjerne fortest mulig komme tilbake til mitt gamle jeg. Jeg har tre barn på 5 mnd, 2 og 6 år. De to største er flyttet ut for en stund med sin far (min mann) pga av sykdom. Han med epilepsi og jeg med psykiske problemer. Nå lurer jeg på om noen kan forklare meg litt mere om TFT og kanskje det er noen som har erfaring med det. Jeg har ringt og forhørt meg og bare prisen på dette er nok til at jeg tviler litt. 5000 er jo vel mye når en ikke engang vet om man blir frisk! Vær så snill noen. Gi meg et lite hint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63409-tft-nhd-og-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.