Gå til innhold

smertestillende??

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish
Skrevet

hvorfor virker det så utrolig smertestillende å rispe nedover låret med kniv? hvorfor kan jeg ikke få en pille som fjerner behovet istedet for å ødelegge kroppen min? jeg kan jo aldri ha et forhold til en kar og bli gift og få barn osv om jeg blir seendes verre ut nå vel. isåfall må det være en sånn kar med arr-fetisj da. (?) men det er vel kanskje like greit å forbli singel når man har IQ på bare 69? jeg kommer jo ikke til å klare å hjelpe barna mine med leksene etter 3.klasse likevel liksom. hmm det var så vondt,jeg tenkte ut hva jeg skulle skrive i avskjedsbrevet mitt før jeg tok livet av meg. Der skulle jeg skrive masse stygt til den jævla tanta mi som kommer her og bedriver psykisk terror mens hun tror det er til mitt beste, så fy faen hun skulle fått så øran flagra i avskjedsbrevet mitt, så gikk jeg å rispet på ryggen og nedover låret og vips så går det bort jeg vil ikke dø lenger, for det var så godt og smertestillende. jei

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Kjære trrrish

Jeg vet ikke hvordan du har det for jeg har aldri skadet meg selv på noen måte. Men utifra det jeg leser har du det veldig vondt. Det første du bør gjøre er å forsøke å elske deg selv. Du er et menneske og alle mennesker fortjener og trenger kjærlighet. Det finnes noen der ute for alle. Ingen skal behøve å gå gjennom livet alene. Ikke du heller. Og noen er der for deg også. Har du pratet med din lege om dette? Jeg vet det kan høres ut som om det er svaret på alle problemer men det var ikke det jeg mente. Men kjære deg du trenger hjelp. Og om du får barn så vil de ikke elske deg på grunn av din IQ men for at du er den du er. Ingen er mere viktig for et barn en moren. Jeg har selv tre barn og vet at selv om jeg er syk, på min måte, er de fortsatt glad meg og vet at mamma har det tungt. Du skal aldri være redd for å få en familie. De vil elske deg samme hva. Jeg lider av det du skriver. Jeg kan ikke forstå at noen med å skade seg selv får det bedre. Og det er jo ikke så rart når jeg ikke har det på samme måte.

Jeg vil svært gjerne få høre hvordan det går med deg. Jeg har masse problemer selv men synes det er så viktig å hjelpe andre at jeg setter meg selv i bakgrunnen. Det er kanskje veldig dumt (for meg selv) men jeg vet jeg har vært til hjelp mange ganger og det gir meg en veldig god følelse. Håper virkelig at du ikke ble støtt av dette og ønsker deg lykke til. Ta vare på deg selv. Hvis du klarer å lære deg å elske deg selv skal du se det er mange der ute som også elsker deg.

Klem fra en "syk" trebarnsmor

Gjest calestia
Skrevet

men trrrish, da..

de testene er bare noe møkk.

du har mange slags intelligenser, ikke bare logikk-møl som testene gjerne går ut på..

kjøp deg en sånn iq test-bok.. tren på oppgavene.. så etter en stund kan du ta en ny test.. så går det nok bedre, ser du..

skjønner ikke bæret av sånne tester jeg, men jeg ble så forbanna for en stund siden, at jeg løste en haug med oppgaver for faenskap, og med ett var jeg blitt super-smart..

men nå er jeg visst blitt dum igjen..

ha!

men hvis jeg bare løser litt oppgaver igjen, så blir jeg smart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...