Gå til innhold

faen, så gikk det meste galt..

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

bombe..

infeksjon i et brannsår. shit nok, så skulle jeg trene, få ut litt dritt..

gikk rett vest.nå har jeg problemer med å skrive, kan nesten ikke føle armene mine, hånda låste seg, får ikke retta ut to av fingrene.

faen og . har skjedd de siste 4 gangene jeg har trena.

i dag morges våkna jeg med nok et brannsår, og en lighter ved siden av senga. det var sprøtt.

bombe at legen er på ferie når en absolutt skulle hatt tak i han..

føler meg pyton. sliten og trett, og alt har liksom gått galt i dag, selv om jeg har forsøkt å gjøre alt rett.

sikkert psykisk.. det med hånda mener jeg. håper nesten det, men frykter noe helt annet.

vegrer meg for å gå til lege, for noen ganger er det bedre å ikke vite.

haster uansett ikke.

kroppen min forsvinner ikke over natta.. og ikke gjør det vondt.

men blir litt fortvila.

alltid er det noe.

og jeg som hadde så lyst til å løfte så jævlig tungt i dag, forsøke det istedet for noe mindre lurt.. har jo forsøkt, og skal ikke gjøre det mindre lure. jeg har gjort nok skade for en stund nå..

måtte bare få det ut, ble litt frustrert. ingen jeg kan ringe og syte og klage til heller..

så jeg (mis)bruker dere, jeg,, ; )

men jeg føler meg bedre nå..

klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63496-faen-s%C3%A5-gikk-det-meste-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Theos

Kjente meg veldig godt igjen i det du skrev om treninga. Så godt å løfte tungt! Løfte gørra ut - istedet for andre mindre smarte løsninger.

Men hver gang jeg er igang. Hver gang jeg synes at nå går det bra - så slutter kroppen å samarbeide. Så blir jeg syk (vil ikke si hvordan i tilfelle noen skulle kjenne meg igjen). Mønsteret er det samme hver eneste gang. Jeg blir sprø og deprimert og føler at jeg ikke har kontroll over noe i livet mitt. Ikke engang det jeg synes er positivt.

Var ikke meningen å øse alt dette på deg, men kjente meg så godt igjen.

Får si til deg som jeg sier til meg selv: Ikke gi deg - prøv igjen!

*klemz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...