Gå til innhold

Ukontrolert sinne

Anbefalte innlegg

Hei! Idag fant jeg ut at jeg kunne tenke meg å fått meg en time til Psykolog. Jeg er en person som har det bra, eneldig er livet mitt slik jeg ønsker har funnet han jeg vil dele livet med. Føler at jeg nesten er "gal" av kjærlighet det er så utrolig mye følelser i sving. Jeg holder ting ofte inni meg helt til en liten bagatell setter alt i fyr og da kommer det som oftes mye ut i et virvar av følelser og sinne. Igår SLO jeg han jeg elsker, vi hadde vært på fest og fordi han ikke kom ruslende hjem før i 0530 tiden sprakk jeg. Det bunner ikke i at han var så sen det er egentlig ok, men det var følelsen av at han tar/tok meg forgitt som ble for mye. I et raseriutbrudd slo jeg til ham med flat hånd i ansiktet, hardt....... Sitter og kan ikke fatte at jeg faktisk gjorde det. Det er noe jeg vil tolke som en sinnsyk og utilgivelig handling. Så grunnen til at jeg skriver inn er at jeg ALDRI ønsker å bli så ukontrolerbar sint. Jeg har aldri slått til noen i sinne og er egentlig en balansert og rolig person. Når sinne kommer så kjenner jeg at jeg "rakner" innvendig og da flommer det over totalt. Mister grepet. Kunne skrevet så utrolig mye mer. Men jeg føler nesten at kjærligheten er så stor at den nesten gjør vondt. Jeg er livredd for at noe skal skje oss som ødelegger forholdet og så viser det seg at det da gjerne er MEG som selv ødelegger. Herregud hvor utrolig trist jeg føler meg nå.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63565-ukontrolert-sinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...