Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før melka blir borte etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

aurorawilhelmine

Jeg sluttet å amme sønnen min for ca to måneder siden på grunn av at han begynte å bite så fælt (han var da 13 mnd). Men fortsatt har jeg endel melk slik at den til tider kan begynne å renne. Og jeg går med konstant melkespreng og ømme pupper. Har også hatt mye melk hele tiden.

Den første tiden måtte jeg tømme puppene en halv liter(tok et darg med pumpen for at resten da sprutet ut av seg selv) hver morgen for at ikke TE skulle kveles.

Har også et rettadstigende ledd oppover med kvinner i min familie som har vært "melkekuer" slik som meg. Men skulle gjerne ha sluppet sprengen nå Hvor lang tid kan jeg regne med å måtte slite med den og melk i brystene?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...