Gå til innhold

er redd jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest mørkt
Skrevet

hvorfor tror jeg alle er ute etter og vil gjøre meg noe vondt?? får ikke sove om natten,ligger bare og vrir meg...vil bort fra denne smerten..har ingen,de jeg trodde var mine venner viser seg og ikke være det..har ikke noe og stå opp til,vil bare vekk...ruse meg,men er tom for medisiner og orker ikke gå på apoteket...orker ikke gå ut..eller ta tlf når den ringer ,vil være alene.....vil vekk...er redd jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja enkelte dager er slik. Prøv å ringe kirkens SOS eller Mental Hjelpetelfon. Der kan du være heldig å møte på et positivt menneske.

Vet alt om å være alene. Det merkelige er at da er det ingen der...når du trenger hjelp. Hmm merkelig.

Merksnodig...Hmmm

Prøv å gå på cafe i 15 min om dagen. Utfordr deg selv. Prøv å lær noe nytt. Prøv å forstå menneskene rundt deg. Kanskje du finner en venn.

Prøv å være stolt av at du faktisk tør å være sterk alene.

Og for all del...stå på..Der ute er det gode venner for deg også så begynn å let.

I DAG!

Rotta Nytt Liv
Skrevet

Ikke gi opp......søk andre menneskers selskap. Det hjelper. Tro meg ....jeg har prøvd det !!!

Sender en *forsiktig klem*

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...