Gå til innhold

blanding av alkohold og piller

Anbefalte innlegg

Gjest sissela
Skrevet

Hvor alvorlig er det er når man i "fylla" tar feks.10 valium og 10 imovane?

Videoannonse
Annonse
nøffelinøff
Skrevet

ja, en bekjent av meg på 20 år tok en enkelt beroligende pille, gikk for å sove og våknet aldri igjen.

sannsynligvis hadde han tatt noe annet tidligere som ikke var en god kombiansjon med piller.

er du vant til blandingen blir du beruset, er du ikke det blir du forgiftet og kan dø av ditt eget oppkast eller av lammelse av åndedrettssystemet.

men, hvis du virkelig vil dø ville du nok tenkt på andre metoder?

elvin1365380353
Skrevet

ja, en bekjent av meg på 20 år tok en enkelt beroligende pille, gikk for å sove og våknet aldri igjen.

sannsynligvis hadde han tatt noe annet tidligere som ikke var en god kombiansjon med piller.

er du vant til blandingen blir du beruset, er du ikke det blir du forgiftet og kan dø av ditt eget oppkast eller av lammelse av åndedrettssystemet.

men, hvis du virkelig vil dø ville du nok tenkt på andre metoder?

Jeg er også nysjerrig på hva som hvor syk man kan bli i dagene etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...