Gå til innhold

hipp, hipp-hurra!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

klarte å fullføre treningsøkta i dag!!!!

så vondt.. men så deilig!! ahhhh.. fikk krampe.. men pytt, hånda holdt, og jeg ble GLAD!

var i utgangspunktet en dårlig dag i dag..

men så har jeg skrevet endel,, tenkt over hva jeg skal ta opp hos psyken i morra, hvordan jeg kan få mest mulig ut av timene, også har jeg hørt på tung musikk.. også trena..

og nå skal jeg se på tv, og det føles herlig at jeg klarte å snu dagen til noe positivt.

jeg klikka i natt, hørte mye rart, følte mye rart, fikk panikkanfall, hørte pusting, følte varme, og kulde..

hodet er ganske klart nå, ikke en døs lenger.

så godt jeg klarte å komme ut av det.

litt mer styring, stadig vekk... : ))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er d ikke flott? Sånn begynte jeg også for mange år siden. Trena meg opp. Gradvis og over lang tid, men det viser resultater.

Jeg blir aldri helt frisk men å gjøre det beste av situasjonen skader ikke. Ikke se på alle begrensingene..men heller på mulighetene. Henge dagen på knagger. Bare ikke overdrive du. Ta det litt i gangen. Tenk enkelt.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...