Gå til innhold

skal, skal

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

klarer ikke lage overkrift engang.. SÅ kreativ er jeg i dag...

s.sk mi er blitt verre, ikke oftere, men mer alvorlig. Psyken tør ikke gå mer inn på saker og ting, fordi jeg så lett mister kontrollen.

Nå bruker vi tida bare på å føle oss frem. Jeg forteller så mye jeg kan om alt jeg kan snakke om. , og finner hull i historien her og der.. de har vel han funnet også, men de nevnes ikke..ennå.

vi skal diskutere litt frem og tilbake, hva vi skal gjøre. Siden jeg ikke har noen nærme, som kan støtte meg, passe på meg i perioder., ingen til å hjelpe meg.

også blir det jo det maset med psykiateren og legen og slikt snart.

så... måten han tok det opp på, gjorde at jeg kom til å tenke på innleggelse.

Følte det som om det var en måte å forberede meg på; kanskje jeg legger deg inn.

tror ikke jeg trenger å være så redd. Jeg har sagt til han at jeg skader meg mer alvorlig enn før, og han ble glad for at jeg sa det av meg selv.

Så lenge jeg er ærlig, bør det gå bra. Jeg blir stoppa om jeg helt mister kontrollen.

men litt redd er jeg likevel. For nå vil jeg jo ikke dø. tenker på selvmord veldig ofte, vil stadig vekk, men jeg vil også så gjerne få det til.

Så nå er det ikke bare de som bekymrer seg for hva jeg er i stand til, men jeg også..

rart.

likevel klarer jeg ikke å styre meg, går bersherk stadig vekk. selv om jeg ikke vil.

så blir litt sur på meg selv også..

så jeg har litt blanda følelser nå.

Jeg håper det ender bra.

jaja.. jeg skal la de hjelpe meg ihvertfall.

Jeg SKAL ha et bra liv, om jeg så må bruke år på å klare å få det til. SKAL; SKAL , SKAL.

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...