Gå til innhold

Skade


Han nye

Anbefalte innlegg

Har pådratt meg en skade ved løfting av tung gjennstand,fikk bøyd ryggen,og overkropp vridd litt mot venstre side under løftet,gjennstanden var for tung meg så det var grunnen.Har hatt litt vondt i øverste del av brystet,og bak skuldra i ca 3 uker.Jeg har trent når jeg har hatt vondt,men kutta ut det nå.Har jeg strekt en muskel eller en sene?Jge har ingen smerter i ryggsøylen.Det har gjort litt vondt når jeg har trent benkpress,og nedtrekk bak nakke.Hva kan dette være?Og hvor lenge må jeg vente før jeg kan begynne å trene igjenn?Hvis noen vet så hadde det vært meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Jeg tror det kunne være en god idè å få en lege/fysiterapeut til å se på det, dersom du har hatt dette i såpass lang tid og det ikke forsvinner. Det kan være en belastningsskade som opprettholdes av treningen din, men det er ikke sikkert. Stusset litt på det, i forhold til hvordan du forteller at denne smerten oppstod. Hvis du fikk en strekk, så burde 3 uker være så lang tid at du absoluu burde ha merket forbedring.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det kunne være en god idè å få en lege/fysiterapeut til å se på det, dersom du har hatt dette i såpass lang tid og det ikke forsvinner. Det kan være en belastningsskade som opprettholdes av treningen din, men det er ikke sikkert. Stusset litt på det, i forhold til hvordan du forteller at denne smerten oppstod. Hvis du fikk en strekk, så burde 3 uker være så lang tid at du absoluu burde ha merket forbedring.

Med vennlig hilsen

Jeg har trent hele tiden siden jeg fikk skaden(2,5uker)...Det er bare noen dager siden jeg kutta ut treningen der det gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...