Gå til innhold

Dette kan umulig være normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp vært ute på byen. Fint nok, det: ferie og lønning og jeg har lov til å feste litt. Men så får jeg melding fra ei som jeg liker godt og vi avtaler å møtes i morra.

Jeg sitter ute og drikker øl og jeg får noen snodige fantasier om at hun hun kommer bakfra og hugger av hodet mitt med ei øks, eller hun kaster en masse kniver i meg og blodet spruter. Utrolig grafiske bilder dette.

I et par uker, da alt var på sitt verste, så jeg for meg at hun dreiv og bygde en slags strålemaskin som skulle sende skaldelige stårler gjennom meg og at dette var hennes livsprosjekt fordi hun ville skade meg så mye som mulig. Jeg kunne forstå at dette ikke var særlig resjonelle tanker, men samtidig kunne jeg ikke komme unna dem,

Jeg tror hun nå har skjønt at hun kanskje har å gjøre med en fyr (meg) som ikke er helt som de andre guttene (mao. en sprut sprø fyr). Av en eler annen grunn (jeg tror fordi jeg driver med et kreativt yrke) ser hun ut til å tåle dette. Men jeg lurer på hvor mye jeg skal si. Fordi jeg føler et visst behov for å fortelle henne i en viss kalrtekst at jeg ikke er helt normal. Men burde jeg gjøre det? Jeg føler at det må komme fram en eller annen gang uansett. Og når man tenker slike grafiske ville tanker som jeg gjør, det er vel ikke helt normalt er det? Selv føler jeg at jeg burde snakke med en psykolog (igjen). Ting har faktisk blitt bedre, men normal er jeg ikke, eller hur?

Ah, trenger svar før i morgen (onsdag) ettermiddag fordi da skal jeg møte henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke la henne bli litt bedre kjent med deg først? Man trenger jo ikke si alt det "verste" i første møte?? Det kan jo være at hun tåler det bare hun får sett og blitt glad i dine gode og "normale" sider først??

Men jeg støtter deg i å snakke med en psykolog. Litt sånne rare tanker og bilder tror jeg enhver kan ha, men hvis de ikke slipper taket må det jo bli veldig plagsomt for deg..

Klem til deg fra

Skrevet

Du har bare masse fantasi - jeg kan også se slike scener du beskriver, at den som kjører bak meg skyter hue av meg etc.------helt sprøtt men likevel, - faren ligger om man begynner å TRO på det! :-)..og bli redd...

Gjør det heller om i bilder og tekst du! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...