Koreagull Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Min mann og jeg skal begynne på sos.rap. for søknad om adopsjon fra Korea. Har lest ALT som er skrevet i forumet, og jeg gleder meg (let's face it:det blir nok jeg som DOLer..) til å dele gleder og sorger med dere alle! 0 Siter
sibadulla Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Velkommen hit, og lykke til videre i prosessen! Vi venter for tiden på å få hente en liten gutt fra Thailand Sommerhilsen fra 0 Siter
Koreagull Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Skrevet 17. juli 2002 Velkommen hit, og lykke til videre i prosessen! Vi venter for tiden på å få hente en liten gutt fra Thailand Sommerhilsen fra Håper dere slipper å vente så altfor lenge før dere får reise. Takk for velkomsten, og lykke til med arveprinsen 0 Siter
GIN Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Velkommen hit! Koreagull er et dekkende navn... Vi fikk hjem gullet vårt fra Seol i februar i fjor, og holder nå på med sosialrapport nr 2 for å få hjem en liten søster eller bror. Det har vært 1 fantastisk år, og vi gleder oss til vi blir 4! 0 Siter
rao Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Hei og velkommen hit da )). Veldig koselig nick du har valgt også !! Måtte le av det du skrev- for det er meg (dama) her også som doler )) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.