Gå til innhold

Bare dritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke tenke på noe annet enn at jeg vil gi opp nå, MÅ gi opp. hele døgnet går med på å tenke lite oppmuntrende tanker, legge planer for å "slippe unna" ting... Være trist, sint, lei meg.. Skjønner bare ikke hva som er vitsen!? AHrrrg....

eneste gangen jeg orker være sosial er når jeg kan drikke meg full, og selv da raser tankene rundt og ødelegger.

Hva er det som er så jævla forbanna fint med å leve!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man klarer å komme seg ut av slike ting....

Livet er morsomt det.....

Skrevet

At man klarer å komme seg ut av slike ting....

Livet er morsomt det.....

Rart jeg aldri finner det morsomme og fine og dejlige med livet dah?!

Kanksje det ikke er for meg..?

Er selvmord en menneskerett, kanskje? Burde det ikke være mitt valg? å være eller å ikke være..

Skrevet

Rart jeg aldri finner det morsomme og fine og dejlige med livet dah?!

Kanksje det ikke er for meg..?

Er selvmord en menneskerett, kanskje? Burde det ikke være mitt valg? å være eller å ikke være..

Du kan jo ik velge bort noe du ik vet hva er...

Skrevet

Du kan jo ik velge bort noe du ik vet hva er...

jeg vet hva livet går ut på, og det ser ikke fristende ut. det er bare å ta en titt rundt seg, så ser du hvor jævlig verden enkli er.

Skrevet

jeg vet hva livet går ut på, og det ser ikke fristende ut. det er bare å ta en titt rundt seg, så ser du hvor jævlig verden enkli er.

Jeg veit.... Altfor godt også...

Man må finne de små verdiene.

Skrevet

Jeg veit.... Altfor godt også...

Man må finne de små verdiene.

og hva er så de små verdiene? og er de verdt å leve for?

Skrevet

og hva er så de små verdiene? og er de verdt å leve for?

Mine små verdier er egentlig ganske store.. Sånn som i høst. Da holdt Iced Earth konserten meg i live. Og nu i vinter/vår, så har den festivalen holdt meg i live :)

Viktig for meg.

Skrevet

Mine små verdier er egentlig ganske store.. Sånn som i høst. Da holdt Iced Earth konserten meg i live. Og nu i vinter/vår, så har den festivalen holdt meg i live :)

Viktig for meg.

når du da ikke har sånne små ting som er viktig for deg.. hva skal man gjøre dah?

Skrevet

når du da ikke har sånne små ting som er viktig for deg.. hva skal man gjøre dah?

Finne de små eller store tingan :)

Skrevet

Finne de små eller store tingan :)

Tosk! ;)

De dukker ikke bare plutselig opp de heller! :P

tror ikke de finnes engang!

Skrevet

Tosk! ;)

De dukker ikke bare plutselig opp de heller! :P

tror ikke de finnes engang!

Hmmm... let lit da...

Skrevet

Hmmm... let lit da...

hvor dah?

i dette overstadige interessante livet mitt?!

nei, da er det like så greit å gi opp...

Skrevet

hvor dah?

i dette overstadige interessante livet mitt?!

nei, da er det like så greit å gi opp...

Gjør det intresangt da!

Skrevet

hvordan!?

Reis noenplass, møt noen nye folk. Finn deg en ny intresse. Finn på noe sprøtt!

Skrevet

Hvem sier at det er så "jævla forbanna fint å leve!"?

Hva er det som er så grusomt at du evt. ikke vil leve?

Gjest calestia
Skrevet

roper ikke akkurat hurra hver dag jeg heller, og jeg har forsøkt å ende hele elendigheta, men jeg har ombestemt meg. jeg er for ung til å dø, jeg vil sette inn alt på å klare det, selv om jeg vet det kommer til å ta lang,, lang tid.

Det var noe jeg måtte finne ut av, måtte ta et valg, og fant ut at det var verdt å prøve, det var så mye jeg ikke hadde gjort ennå.

skaffa meg ny hobby, har noen dyr her, passer andres, har mine egne, alltid liv, noe å ta seg til, og det holder meg oppe, såpass at jeg overlever ihvertfall..

Jeg er inneforstått med at psyken legger meg inn hvis jeg mister helt styringa igjen, og at jeg kanskje ikke kan skrive meg ut når det passer meg..

men det er forsåvidt ok, for jeg klarer ikke alltid ta vare på meg selv.

sånn holder jeg meg i livet, og jobber med meg selv når dagene tillater det, resten av dagene går med til å holde ut til de andre dagene..

er her ennå...:)

Synes du bør bytte til psykolog hvis du ikke klarer å prate med hun greia. og vær klar over at det tar tid..

tenker på deg.

klemz

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...