Gå til innhold

Savner energi

Anbefalte innlegg

Gjest camaron
Skrevet

Ting og tang som skulle vært gjort hoper seg opp. Kjenner jeg blir urolig og stresset av det. Selv om disse tingene ikke er av noen alvorlig karakter skaper de problemer.

Er i ferd med å gire meg opp og ta på meg ekstra oppgaver, sikkert ikke lurt.

Går på stemningsstabiliserende medisiner og antidepresiva, men får innimellom lyst til å kutte de ut i håp om at jeg skal få meg et energikikk slik at jeg får utført disse tingene som skulle vært gjort.

Savner større aktivitet, er jeg helt på jorde eller er det noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest calestia
Skrevet

og jeg som skulle hatt vaska opp, og vaska tøy, og kosta gulvet.. og sortert gamle klær.. og lagd mat..

og som syntes dagen i går var deilig, sov ikke om natta og var gira hele dagen, dro på shopping og brukte opp penga..

har lyst til å kutte alle pillene, men da tror jeg psyken blir sur..

( begynner på st.stab når disse kreka kommer hjem fra ferie..)

grr.. hater å ligge på sofaen og sture fordi jeg ikke orker noenting, og trappene er for lange, og søpla er full..

hehe.. jeg har forsøkt ginseng... auda.. satt og skjalv i flere dager jeg.. funka visst ikke helt som jeg hadde tenkt.. får bare panikk anfall av slikt..

det hjalp ikke noe å spise opp alle bollene mine heller .. ; ((

så joa.....

føler meg så sliten.. usj. jeg vil heller ut å fly..

Gjest calestia
Skrevet

og jeg som skulle hatt vaska opp, og vaska tøy, og kosta gulvet.. og sortert gamle klær.. og lagd mat..

og som syntes dagen i går var deilig, sov ikke om natta og var gira hele dagen, dro på shopping og brukte opp penga..

har lyst til å kutte alle pillene, men da tror jeg psyken blir sur..

( begynner på st.stab når disse kreka kommer hjem fra ferie..)

grr.. hater å ligge på sofaen og sture fordi jeg ikke orker noenting, og trappene er for lange, og søpla er full..

hehe.. jeg har forsøkt ginseng... auda.. satt og skjalv i flere dager jeg.. funka visst ikke helt som jeg hadde tenkt.. får bare panikk anfall av slikt..

det hjalp ikke noe å spise opp alle bollene mine heller .. ; ((

så joa.....

føler meg så sliten.. usj. jeg vil heller ut å fly..

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hos meg kommer ofte energien av seg selv når jeg tillater meg og slappe av og ikke gjøre noen ting. Når jeg greier å gi blaffen idet som ikke er så viktig, så får jeg altså plutselig bare lyst til å gjøre det allikevel.

Andre ganger så tvinger jeg meg til å jobbe og det kan gi meg også et puff og enlyst til å fortsette å arbeide. Det verste jeg kan gjøre er og bare sitte å deppe over det jeg ikke har fått gjort.

Gjest bipoline
Skrevet

Hei på deg!

Å, jo da, jeg kjenner meg igjen. Jeg blir innimellom helt paralysert av alle oppgavene som står i kø her hjemme. Jeg lager lister, men får krysset av lite. Så er jeg ofte avhengig av mannen min til endel av tingene ( var det kjønnsdiskrimerende?) Han er "frisk", men får like mye "angst" som meg av alle burde-tingene.

Men jeg har god erfaring i å tvinge meg til å begynne, for da er det lettere å fortsette.... og så gir det så god følelse etterpå at man kanskje orker mer!

Jeg kjenner også igjen det å slutte med medisiner for å kjenne mer på energien. Det har gitt negative resultater for meg. Spør heller legen din om du kan endre litt på kombinasjonene - evnt. reduserer dosen? Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...