Gå til innhold

"Mageproblemer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

ok.. this is how it goes

for ca et år siden så begynte jeg å få vondt i magen på skolen..(vær dag) og så etter en stund så begynte jeg å grue meg for å gå på skolen fordi jeg assosierte skole med "vondt i magen" så det som skjedde var at jeg gruet meg så mye at jeg fikk vondt i magen av å... tenke så mye på det og når jeg gikk på skolen så måtte jeg bare gå hjem.. jeg ble svimmel.. følte jeg skulle besvime.. følte hele tiden at jeg "måtte på do" etc etc.. så det ble til at jeg tok et friår.. og tenkte det jeg trengte var en god pause fra skole.. men etter vært så begynte det å bli til at jeg fikk vondt i magen for å gå ut.. ta bussen.. og slike ting.. og et år etterpå så har jeg innsett at jeg bare satt allt on hold og at det ikke hjalp noe.. men jeg skal begynne på skole på høsten.. og det skal jeg klare.. det jeg lurer på er om noen av dere har noen tips for å avlede tankene mine.. for så straks jeg begynner å tenke på "nei ikke få vondt i magen nå" eller noe lignende.. så får jeg jo nettopp vondt i magen ;) jeg tenkte på å høre på musikk kan være litt avledende.. gå med walkman kansje? jeg er takknemmelig for tips.. for jeg trenger det sårt :) skolen begynner om ca 1 mnd.. ! og ja.. noe annet jeg lurte på hva er det man kan kalle dette? har dette noe navn? itilfelle noen kan navngi det så er det litt greiere for meg å finne info om det :)

Ha en forsatt god dag (og sommer) dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tanken som slår meg er at du har utviklet en angstlidelse. Disse kan gi rare symptomer. Ettersom det er ett såpass stort problem som det du beskriver, bør du ta det opp med legen din og eventuellt be om henvisning til psykiatrisk poliklinikk for vurdering. Det finnes bl.a. noen medisiner som kan være til hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...