Gå til innhold

Kjipt å være en taper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutt og klag! Du er ikke noe mer taper enn andre, og må bare få opp selvtilliten en smule!

Ta tiden til hjelp og du skal ikke se bortifra at fine ting vil skje!

Good luck :)

(Fikk forresten ned Dante`s inferno, og den var inte dum den, men jeg tror den er live, hvis den ikke skal være sånn?)

Slutt og klag! Du er ikke noe mer taper enn andre, og må bare få opp selvtilliten en smule!

Ta tiden til hjelp og du skal ikke se bortifra at fine ting vil skje!

Good luck :)

(Fikk forresten ned Dante`s inferno, og den var inte dum den, men jeg tror den er live, hvis den ikke skal være sånn?)

Takk for svar.

Hmm.. Det live albumet er veldig studio aktig.. Men hør ca. 6-7 min ut i sangen etter "All you sinners cry now... ALL YOU SINNERS CRY". Hvist Matthew Barlow lager en slags knurre sound på siste "cry", så er det live. Den er mye snillere i studio akkurat der.

Annonse

Og det er enda kjipere at du snakker nedsettende om deg selv. Med en slik holding, skal du holde på lenge før det blir bedre. Skjerp deg, og fremhev på de positive sidene dine. Og ikke prøv å si at du ikke har noen, alle har det!!

Ha en fin dag =)

Jeg klarer innimellom å få frem de gode sidene da... Ble litt mye idag... Måtte bare få det ut på et vis...

Vi har alle en taper et sted inni oss. Det gjelder bare å få fram vinneren, og døyve taperen.

Taperen min var framme for noen dager siden, og det var ikke moro, men den holder heldigvis ikke så lenge av gangen :-)

Min taper er der innimellom ja..

Fikk kjøpt øll på butikken ista :)

Var mer frustrasjonsinnlegg det der.

Takk for svar.

Hmm.. Det live albumet er veldig studio aktig.. Men hør ca. 6-7 min ut i sangen etter "All you sinners cry now... ALL YOU SINNERS CRY". Hvist Matthew Barlow lager en slags knurre sound på siste "cry", så er det live. Den er mye snillere i studio akkurat der.

Oki, jeg skal høre litt nærmere på den! :)

Men du må slutte med det derre taper-greine, og bli litt mer glad i deg selv, så skal du se at ting ordner seg, selv om du er nordledning :)

tigertrollet

Tja... Jeg er vell den mest "umulige" minst flinke i søskenflokken min.. lissom.

Og får ik ting til å funke i livet lissom...

Var mer "få ut frustrasjons inlegg...

Men spør hvist du vil, så skal jeg svare..

Tror vel ikke ALT kan gå på tverke -ikke for deg heller!

Jeg har hatt mitt og har måttet gå dypt i meg selv for å komme dit jeg er i dag. Men det er noe med ordtaket "Det er i motbakke det går oppover"

Det er rart.. for noen virker det som de bare "seiler" gjennom livet, mens andre får en inn fra venstre, fra høyre, uppercut og faens oldemor!!!

Cheer up:-) *sender en oppmuntrings klem i ilpost*

Annonse

Oki, jeg skal høre litt nærmere på den! :)

Men du må slutte med det derre taper-greine, og bli litt mer glad i deg selv, så skal du se at ting ordner seg, selv om du er nordledning :)

Hmm... Joa du har vell rett...

Jeg ruler jo streeten, jeg er en ICED EARTH fan ;)

Tror vel ikke ALT kan gå på tverke -ikke for deg heller!

Jeg har hatt mitt og har måttet gå dypt i meg selv for å komme dit jeg er i dag. Men det er noe med ordtaket "Det er i motbakke det går oppover"

Det er rart.. for noen virker det som de bare "seiler" gjennom livet, mens andre får en inn fra venstre, fra høyre, uppercut og faens oldemor!!!

Cheer up:-) *sender en oppmuntrings klem i ilpost*

Hehehe, du er god å skrive :)

Jeg gir ik opp vettu :)

*sender en Set klem i retur* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...