Rime Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 ..men føler bare for å skrive noe,lenge siden jeg har skrevet her nå.ting har vært forholdsvis greit,jeg har holdt meg unna dop,jeg har møtt opp til hver samtale på put og har nå sluttet der..så skal det allikavel så lite til før jeg faller helt sammen igjen. jeg møtte en gammel venninde som kunne fortelle meg om minst to personer(hvorav den ene jeg kjente meget godt i flere år) har gått bak ryggen min og sagt jævli mye skit om meg,bla prøvd å hindre meg i å bli sammen med min kjæreste(i 2 år) av den grunn at jeg ikke var noe bra. hvorfor har jeg ikke fått noe svar på.. så jeg har begynt å stille meg spørsmål,og kommet fram til at faktisk har jeg ødelagt denne kjærsten min,jeg har fått han til å bli helt annerledes,han vil ikke spørre meg om å gå ut og ta en øl med vennene,vil ikke flytte alene pga meg. jeg tenker hva faen har jeg gjort?hva skjedde med meg som var så innmari forelska og godtok alt med han,men som nå styrer han så innmari.jeghar lyst å grine.kjenner gråten ligger i halsen,tårer presser på,men hva faen har jeg å grine for.liksom deprimert og ting.faen jeg er ikke noe anna en skit,når jeg tenker tilbake..løsninga mi ligger her da,gjøre det slutt med kjæresten min,vil han skal ha sjansen til og være slik han var før vi ble sammen,og det som gjorde meg så forelska, kanskje bajass og umoden,men bedre enn noe jeg tvinger han til og være.jeg vil ikke prate med han om det,jeg vil ikke sipe.faen..det blei ett jeg syns synd på meg sjøl innlegg allikavel.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64165-dette-skal-ikke-v%C3%A6re-ett-synd-p%C3%A5-meg-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.