Gå til innhold

Hva gjør jeg (angst atter en gang)?

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong
Skrevet

Pust og pes. Sitter her og hyperventilerer, og klarer ikke slappe av. Er alene i huset, noe som ikke akkurat gjør situasjonen bedre. Bekymringene mine blir bare flere og flere. Økonomi, resten av slekta, venners ve og vel, innbrudd u name it... Hadde håpet at jeg skulle klare å jobbe meg ut av dette seflv, men det sitter så fordømt hardt. Nå gjør nervesystemet opprør selv i situasjoner jeg egentlig trives med, uten at jeg alltid vet hvorfor. I dag måtte jeg ta en Valium for å fikse å dra inn til byen - noe jeg så å si Aldri har gjort før! Dermed har jeg enda en sak å bekymre meg for; jeg vil ikke bli avhengig av piller. Men det er så fristende, så lettvint. Prøver å begrense Valiumen, men det har blitt litt mye Imovane på meg også... Fastlegen min har selvfølgelig ferie, og jeg føler meg heller ikke vel med å snakke psykiske anliggender med henne. Hun er rett og slett for stressa av seg til at jeg klarer å roe meg når jeg sitter der og skal si noe fornuftig. Men hun kjenner meg i alle fall så pass at hun skaffer meg henvisning videre.

Men hva gjør man når jeg trenger hjelp NÅ? Ønsker ikke å snakke med en stressa vaktlege, og privatlege har jeg ikke råd til nå :(.

Er helt utkjørt og ganske desperat nå! Om dere ikke sitter på noe godt svar, setter jeg alltid pris på noen ord allikevel.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er vel en "hyggelig og beroligende samtale" du trenger mest.

Kan du prøve 810 300 30?

Gjest Windsong
Skrevet

Det er vel en "hyggelig og beroligende samtale" du trenger mest.

Kan du prøve 810 300 30?

Takk for så rask respons. Har ikke pelt meg til sengs enna, og kommer neppe til å gjøre det med det første heller...

En hver krisetelefon burde hatt en chattekanal på nettet, slik at folk med telefonskrekk også kunne benyttet seg *bitter latter*

thinkerbell
Skrevet

Takk for så rask respons. Har ikke pelt meg til sengs enna, og kommer neppe til å gjøre det med det første heller...

En hver krisetelefon burde hatt en chattekanal på nettet, slik at folk med telefonskrekk også kunne benyttet seg *bitter latter*

du har min fulle støtte i det der!

Gjest Windsong
Skrevet

du har min fulle støtte i det der!

Godt å høre! Føler med deg!

Skal vel klare å holde ut til disse helsevesenene jeg har kontakt med er ferdige med å feriere ;).

Nei nå må jeg se å gjøre det lenge påtenkte forsøket på å legge meg. Er lite glad i å sove mutters aleine. Godt man i alle fall har lydbøker. Tror det ender med en Imovane atter en gang gitt :(

Lurer i grunnen på hvorfor man alltid begynner å slite når hjelpen er lite tilgjengelig - det er nesten en naturlov.

Vet jeg syter og er fullstendig irrasjonell (det kommer sikkert en voldtektsmann klatrende inn vinduet mitt når jeg har lagt meg), men så lenge det faktisk hjelper meg å øse ut litt her så tar jeg meg den friheten.

God natt kjære pc uaaaaah

thinkerbell
Skrevet

Skal vel klare å holde ut til disse helsevesenene jeg har kontakt med er ferdige med å feriere ;).

Nei nå må jeg se å gjøre det lenge påtenkte forsøket på å legge meg. Er lite glad i å sove mutters aleine. Godt man i alle fall har lydbøker. Tror det ender med en Imovane atter en gang gitt :(

Lurer i grunnen på hvorfor man alltid begynner å slite når hjelpen er lite tilgjengelig - det er nesten en naturlov.

Vet jeg syter og er fullstendig irrasjonell (det kommer sikkert en voldtektsmann klatrende inn vinduet mitt når jeg har lagt meg), men så lenge det faktisk hjelper meg å øse ut litt her så tar jeg meg den friheten.

ta deg den friheten med god samvittighet :)

ønsker deg en rolig natt.

Gjest Triumf Over Panikk
Skrevet

Du kan komme til T.O.P.

http://top.gotdns.org

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...