Gå til innhold

Jeg finner ikke "småprat"!

Anbefalte innlegg

Gjest gleder oss!

Nå viser jeg helt sikkert med all mulig tydelig hvor lite bevandret jeg er i internettets rike. Men jeg finner ikke småpraten vår. Tidligere lå den så greit ved siden av innleggene, mens nå er den borte. KAN NOEN HJELPE MEG?

Ellers,- ja vi venter jo på den berømte tildelingen da. Har det ikke skjedd noe med dere "januar-adoptantene" enda?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6423-jeg-finner-ikke-sm%C3%A5prat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi vet ingenting enda fra AF's januargruppe. Ser av innlegget før her at amerikanerne mottar tildelinger til januarsendinger. Det betyr at vi nok er i rute. Gleder meg enormt. Husker nemlig for noen måneder siden av Chionois kom med melding om amerikanske tildelinger, og da gikk det bare noen dager før den første tildelingen ble "klikket inn" her på DOL.

Tror de driver og styrer fælt med denne siden idag... det var noe rart her istad også.

Men, her er ihvertfall adressen til småprat

http://www.doktoronline.no/fchat/index.shtml/public/adopsjon

Hei ikveld.'

Jeg har også tidligere forgjeves

forsøkt å komme inn på "småprat",

men har ikke lyktes med det.

Det har også vært et bytte av

"tilbake til oversikt" fra tidliger min høyre side til venstre side, men sånt skjer vel fra tid til annen.

MEN det viktigste av alt.

Jeg ringt AD,forum i ettermiddag,

De visste ikke noe nytt de heller, men de ventet på tildelinger nå de også, de mente også det begynte å drøye nå. Etter feiringen av nasjonaldagen var de nå igjenge igjen i Kina.

Hun trodde ikke tildelingene kunne være mange dagene unna. Orginalpapirene ble sent med kurer eller annet pålitelig postgang.

Jeg spurte om vi kunne ha barn til jul, og det skulle vi ha.

Bare glede i vente.

Vel, vel hva er det de sier

"intet nytt er godt nytt" eller er det omvent.?

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...