Gå til innhold

Hvordan bli hardhuda?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Mannen min har flere ganger sagt at jeg må bli mere hardhudet. Tror dette er lettere sagt enn gjort.

Noen som har greid å bli mindre sårbare? Hva gjorde dere for å bli mere hardhuda?

Jeg lurer også av og til på om det er noe galt med meg, siden jeg så ofte føler at andre enten ler av meg, rister på hodet av meg, snakker spydig til meg, viser sure ansikter til meg med mere. Kanskje jeg tolker de feil? Eller kanskje jeg bare er for nærtagende?

Får veldig sjelden noe konstruktiv kritikk eller noe klage fra sjefen, så jeg kan vel ikke gjøre så mye galt i jobben heller. Hadde jeg bareikke brydd meg så mye, så hadde det vært så mye greiere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64233-hvordan-bli-hardhuda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...