Gjest Victoria80 Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Huff!Nå har jeg mange kaotiske følelser inne i meg.Grunnen til det er fordi jeg kom hjem til familien min i huset etter å ha vært hos kjæresten min i en uke.Satt og snakket med mora mi,men da det hadde gått 5 minutter.Sa hun at hun var lei av å høre på meg snakke og ba meg å gå vekk.Tok meg ikke nær av det akkurat da,men nå har jeg den ekle store klumpen i magen og føler en sterk uro inne i meg.Tidligere på dagen sa samboeren til mamma at jeg måtte finne meg et sted å bo etter hvert,for min mor og jeg var en dårlig kombinasjon. Jeg tror at det er en av grunnene til at jeg har så pass mye behov for voksenkontakt i og med at jeg ikke får nok av det hjemme.Da oppleves jeg som klengete og pratesyk.Hvis vennene mine eller de andre voksne ikke hører på meg, blir jeg forferdelig masete og veldig sjefete av meg.Jeg kan virke litt sjefete overfor de få vennene jeg har,men jeg mener ikke noe vondt med det i det hele tatt.Utålmodig er det også noe jeg er.Det sa de til og med på den rapporten som jeg fikk i fra attføringssenteret + at jeg ble lett distrahert av miljøet rundt meg.Håper bare at jeg kommer til å klare meg i en vanlig jobb til høsten i arbeid med bistand. Er også mye hjemme hos typen min nå for tiden, og jeg føler at det er som mitt andre hjem.Der er det voksne som hører på det jeg har å si, og jeg blir ikke skjøvet vekk fordi de ikke har tid til meg eller gidder å høre på meg.Det er jeg veldig takknemlig for.Ikke minst er jeg heldig som har en kjæreste som forstår meg og mine behov. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64278-f%C3%A5r-ikke-nok-kj%C3%A6rlighet-hjemme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymya Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Heisann.. hmm..vet ikke helt hva jeg skal si,, men jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Føler oxo at jeg ikke har fått nok kjærlighet og omsorg hjemme, og det fører til at søker det hos andre voksenpersoner.. føler meg liksom litt egistisk da.. hmm.. .snakker liksom ganske mye om meg selv i perioder føler jeg.. vil liksom ikke d heller da.. men da får jeg kaskje litt mer oppmerksomhet og omsorg...hmmm. Sender over noen klemmer til deg klemz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64278-f%C3%A5r-ikke-nok-kj%C3%A6rlighet-hjemme/#findComment-286665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.