Gå til innhold

BARE TULL

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Takler ikke dagen i dag. Ikke i går heller, men jeg klarte å bryte ut litt, men falt så raskt tilbake.

Tankegangen min er helt tullete, vil skrike, vil dø, og den gamle suppa der..

Typisk med et stup når både legen og psyken har tatt ferie..

Psyken klarte på et vis å få meg ut av bobla her om dagen, men bare for en liten stund.

Vil gi faen. Bare å legge seg ned , boltre seg i de vanvittige tankene, glemme verden der ute, bare krype under dyna og bli der.

et lyspunkt er det... de syke dyra er blitt bedre, og begge ser ut til å klare seg. Kan sove gjennom hele nettene nå.

skulle likt å bli dulla med på samme måte selv.. vil noen tappe i badekaret, lage mat til meg.. ta oppvaska, og skifte på senga for meg..??

Og skaffe meg et par beroligende piller som jeg er tom for, og jeg har angst...

Passe på meg, og ringe til lege om jeg tilter helt...

sukk... døser. vil sove, vil skade, er så langt borte.

Var det ikke her jeg ikke skulle være...

De glemte å fortelle meg hvordan jeg unngår å bli borte.. før de dro..

Ikke så himla lett å klare seg helt på egenhånd når alt er mørkt, dystert, tåkete, uvirkelig..

forsøker å gjøre en ting av gangen. menjeg driter igrunn i det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64378-bare-tull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...