Gjest Anonym nå! Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss, vi vil ha to barn. Min mann har til og med begynt å fabulere om navn. Av ulike grunner er det enda en stund til vi starter prosessen, men det er godt å ha bestemt seg. Vi unner nemlig vår datter å får et søsken, og jeg kunne liksom ikke tenke meg ikke å oppleve den totale lykke en gang til. Ventetiden ved første gangs adopsjon er glemt (iallefall nesten..) Siden det er langt frem, og det er noe som må være i orden før vi kan starte er jeg foreløpig anonym, men det er allikevel en bitteliten start bare det å meddele gode venner på DOL dette. Nå vet dere jo ikke hvem jeg er, men bare vit at jeg opplever det som om jeg har mange gode venner her inne. Mere kommer senere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64469-det-blir-nr-2-engang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.