Gå til innhold

Papirer til Colombia nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Wasserfaldfelder

Hei!

Endelig er våre papirer sendt til Colombia! Det er deilig, nå kan ikke vi gjøre mer enn å vente. Er det noen som vet sånn ca. det er vanlig å få godkjenning fra ICBF etter at papirene er sendt? AF sier ca. 1-4 mnder, men hva er gjennomsnittstiden nå?

Er spent på om det blir hentereise før eller etter jul. Hvor sent kan man få tildelig før jul og allikevel få hentet? Er det andre som ligger likt som oss i løypa?

Lykke til til alle andre som venter.

Sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64601-papirer-til-colombia-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg tror det tok 3 mnd å få godkjenning for papirene i Colombia for min sønn og hans kone.

Det tok ytterligere 4 mnd før de fikk tildeling, men det regnes for kort tid. (de selv ble ganske sjokkert første gangen)

Etter tildelingen var de i Cali, Colombia i løpet av 14 dager og så tok det tre uker der. Har fått inntrykk av at domstolen bruker lengre tid i Bogota 4 til 6 uker.

Andre gangen tok det bare to og en halv uke før de var hjemme igjen med et nytt vakkert barnebarn til meg den stolte farmor.

Deilig følelse å få sendt alle papirene av gårde......

Vi ventet cirka 2 måneder på å bli godkjent i Colombia. Videre har vi ventet i over tre måneder på tildeling av distrikt.....begynner å bli en smule utolmodig.....håper med andre ord på å høre noe snart.

Lykke til med ventingen.....

Hei, vi har nå hatt våre papirer i Colombia i ca 1 mnd., og regner med at det går ihvertfall en måned til før vi hører noe derfra. Deretter går det vel ytterligere et par mnd før tildeling av distrikt. Vi tror ikke at vi får reise på denne siden av året, selv om det er det vi håper på. Tror det er for knapp tid til det. Men det er ikke annet å gjøre enn å vente å se, første etappe er iallefall å få godkjenning i Colombia. Dere får ha lykke til - kanskje vi får dra samtidig?

ha en fortsatt fin sommer.

Hei

Vi har papirene våre til oversetting nå hos AF.Jeg håper at papirene går til Colombia i august/september. Innimeg så føler jeg at vi får reise til Colombia å hente vår datter eller sønn på nyåret, men kanskje det er for tidlig.

Lykke til Wasserfaldfelder, håper at dere ikke må vente for lenge.

Fra nitus :))

Gjest Mattias

Hei!

Ville bare si gratulerer med et nytt (og viktig) steg videre!!!

Ligger et stykke bak dere (venter på BUFA), så jeg kan ikke svare på det du lurer på av egen erfaring, men noen vi kjenner sendte papirene til Colombia rett før påske og ble godkjent siste uken i mai. De venter på distrikt nå, men så vidt jeg vet har de ikke fått det ennå.

Lykke til med den siste ventingen, håper tiden går fort og at dere snart får en liten en i huset!

Klem

Annonse

Hei

Vi er litt foran dere, dvs at vi har hatt papirene i Colombia i 2 mnd, men har enda ikke fått noen godkjenning. Kjenner på kroppen at det nå begynner å bli på tide med et svar:-)))

Vi har en datter fra før av som vi fikk for to år siden. Da tok det 3 mnd til godkjenning, videre 3 uker til distrikt også 5 uker til tildeling. Det gikk veldig fort, men det er vel for mye å vente det en gang til.....

Det er forresten 2 år siden i dag at vi fikk beskjed om at vi måtte oppdatere våre politiattester, og to dager senere, 26. juli, kom telefonen!!!!!!!

Lykke til videre, vi følger med:o)

Hei

Vi har papirene våre til oversetting nå hos AF.Jeg håper at papirene går til Colombia i august/september. Innimeg så føler jeg at vi får reise til Colombia å hente vår datter eller sønn på nyåret, men kanskje det er for tidlig.

Lykke til Wasserfaldfelder, håper at dere ikke må vente for lenge.

Fra nitus :))

Hallo nitus! Ville bare si at vi har også våre papirer til oversetting akkurat nå, så kanskje vi holder følge framover? Fortsatt god sommer :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...