Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er den første tildelingen for juni - kansje bare første del - kommet til USA. og ennå et byrå melder om at de har fått tildelinger og holder på å oversette.

Nei, nå er det umulig å konsentrere seg om noe som helst.

Skynd dere AF! Vi venter.... desperat etterhvert. 13,5 mnd siden søknaden ble sendt til kina.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64651-yiha-n%C3%A5-stiger-spenningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tai Chi

Lykke til i innspurten, kanne.

Tenker på dere - husker jo fremdeles hvordan det var ;0)) Kanskje det snart er du som stolt viser meg et bilde av vidunderet!!!

Egentlig er jeg litt misunnelig på deg - tro det eller ei, men jeg savner denne spenninga og forventningen litt!! Hadde aldri trodd jeg skulle si dette!!!!!!

Ellers er livet som småbarnsmor herlig. Veslefrøkna er ei solstråle og full av liv. Det er utrolig hvor stor utvikling som skjer i løpet av 5 mnd!!

Lykke til

Hilsen

Annonse

Vi krysser fingrene for deg!!

Fikk dere noe brev fra AF etter at papirene ble sendt til CCAA med en log-in dato??

Maser her på dol istedenfor å ringe AF - de har jo tildelingen din å ta seg av - kan jo ikke forstyrre dem da:-)

Nei, vi har ikke fått noe beskjed om logg inn dato.

Men vi håper - og regner med - at vi er med nå.

Ryktene på dct juni listen sier at det er loggindato 30/5-21/6 som får tildeling nå.

men jeg gjerne ha med rao da..

takknemlig for at du ikke forstyrrer af *smil* selv om jeg ikke tror de har fått noe ennå.

klem fra

Lykke til i innspurten, kanne.

Tenker på dere - husker jo fremdeles hvordan det var ;0)) Kanskje det snart er du som stolt viser meg et bilde av vidunderet!!!

Egentlig er jeg litt misunnelig på deg - tro det eller ei, men jeg savner denne spenninga og forventningen litt!! Hadde aldri trodd jeg skulle si dette!!!!!!

Ellers er livet som småbarnsmor herlig. Veslefrøkna er ei solstråle og full av liv. Det er utrolig hvor stor utvikling som skjer i løpet av 5 mnd!!

Lykke til

Hilsen

ja, skal vi tilfeldig møtes på steen og strøm igjen? Nå er det snart min tur til å gå amok i barneavdelingen hos H&M.

Håper det er en plass til meg i "barsel"gruppen din.

klem

Gjest Tai Chi

ja, skal vi tilfeldig møtes på steen og strøm igjen? Nå er det snart min tur til å gå amok i barneavdelingen hos H&M.

Håper det er en plass til meg i "barsel"gruppen din.

klem

Gled deg til å gå "amok" - en herlig følelse å endelig kunne kjøpe noe til gullet som du har ventet på så lenge!!! ;0))

Selvfølgelig er det plass i vår gruppe"!! Send meg mailadressa på [email protected] så skal du få innbydelse og sted !!

Krysse fingrene for dere nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...