Gå til innhold

Har det kjempejævlig!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Ronaldinho

jeg er en gutt på 22 år.

og har det kjempejævlig etter at jeg ba ut en jente for første gang i mitt liv.hadde jeg enda fått svar så hadde jeg blitt glad men jeg fikk ikke det heller.sendte det på lørdag og det er onsdag idag.skjønner ikke hva jeg skal gjøre? jeg sendte denne jenta sms der jeg takket for en samtale vi hadde hatt dagen før og benyttet anledningen til å be henne ut.har faktisk aldri bedt noen jenter ut så dette var noe nytt.men jeg får ikke svar heller.det kan jo være så mye

a) hu har ikke penger på mobilen

b)hu liker ikke utlendinger(jeg er det)

c)hu er for fin foe meg

d)hu er sammen med en annen

e)hu synes at jeg er en tulling

men uansett burde man jo få svar.

har snakket med en kompis og han mener at jeg bør ringe henne og si det rett ut at jeg liker henne.men jeg synes at det vil virke for desperat av meg og jeg vil miste ansikt.

jeg mener at jeg er en sånn person alle jenter vil like.jeg er snill,omtenksom og tror ikke at jeg er noe.

faen-dette er så dritt.jeg er skikkelig forelsket i henne men vet ikke noe fra henne.jeg har vært forelsket i mange men denne jenta er spesiell.

kanskje jeg overdriver med mine følelser? kanskje det er meninga at jeg ikke skal oppleve denne kjærligheten.har jo aldri fått det jeg ville ha-kanskje det er det samme her?

hvorfor er jeg forelsket?

kunne sikkert klart meg foruten dette-det førere med seg like mye lykke som elendighet.hater lat dette men likevel? vil glemme henne men klarer det ikke.har jo sett henne bare en håndfull ganger og snakket litt med henne.kanskje jeg er for stygg?

åååå-hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64679-har-det-kjempej%C3%A6vlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har reist på ferie og slått av mobilen. Eller som du sa, hun kan være tom for penger. Eller kanskje hun ikke tør, fordi hun ikke veit hvordan hun skal formulere seg. Eller kanskje broren leste meldinga og sletta den, sånn at hun ikke har fått den?

Mulighetene er mange, bare ring og hør om hun har fått meldinga, og spør om et svar.

Gjest Tinka

Et tips.. Å blande kultur/religioner fungerer som regel dårlig. Norske jenter er redd for å inngå forhold med mulimske gutter nettopp fordi de har et annet kvinnesyn, og ikke respekt for kvinner. Og i hvert fall ikke norske jenter. Og det er noe de fleste norske jenter vet som har opplevd fornærmelser fra muslimske gutter. Derfor er hun kanskje ikke interresert.

synd at mange (neste alle) muslimske gutter oppfører seg som respektløse idioter. De oødelegger for muslimske gutter som er ålreite. Derfor må muslimske gutter streve litt ekstra for å få tillitt hos norske jenter.

Er ikke rasist, er sammen med en utlending selv som jeg var veldig skeptisk til, men som er verdens snilleste gutt (for meg). men jeg trengte mer tid for å bli kjent med han enn jeg trenger med norske gutter.

Sånn har det blitt siden enkelte utlandske gutter ikke eier respekt for oss og tror de kan gjøre hva de vil med oss og behandle oss som horer.

Det er DE som ødelegger for de som faktisk er "normale" og kan oppføre seg.

La henne bli bedre kjent med deg, bli vennen hennes først. Og hvis dere fungerer bra sammen kan du pøve å gå viderre, ellers skremmer du henne vekk.

Gjest Ronaldinho

Kanskje hun har reist på ferie og slått av mobilen. Eller som du sa, hun kan være tom for penger. Eller kanskje hun ikke tør, fordi hun ikke veit hvordan hun skal formulere seg. Eller kanskje broren leste meldinga og sletta den, sånn at hun ikke har fått den?

Mulighetene er mange, bare ring og hør om hun har fått meldinga, og spør om et svar.

hei

takk for at du brydd deg og svarte på innlegget mitt.

faktum er det har at jeg kjenner henne ikke slik at jeg kan bare ringe henne.jeg kjenner henne litt fra da jeg jobbet sammen med henne-skjønt det var jo slik at da hu kom på jobb så sluttet jeg for dagen.så det ble med hei og hvordan-går-det.jeg har vært forelsket i mange men det er noe ved henne som gjør at jeg får en rar følelse i meg.

jeg vet ikke om det er så lurt å ringe henne-hu kan jo synes at jeg er desperat eller lignende.

Et tips.. Å blande kultur/religioner fungerer som regel dårlig. Norske jenter er redd for å inngå forhold med mulimske gutter nettopp fordi de har et annet kvinnesyn, og ikke respekt for kvinner. Og i hvert fall ikke norske jenter. Og det er noe de fleste norske jenter vet som har opplevd fornærmelser fra muslimske gutter. Derfor er hun kanskje ikke interresert.

synd at mange (neste alle) muslimske gutter oppfører seg som respektløse idioter. De oødelegger for muslimske gutter som er ålreite. Derfor må muslimske gutter streve litt ekstra for å få tillitt hos norske jenter.

Er ikke rasist, er sammen med en utlending selv som jeg var veldig skeptisk til, men som er verdens snilleste gutt (for meg). men jeg trengte mer tid for å bli kjent med han enn jeg trenger med norske gutter.

Sånn har det blitt siden enkelte utlandske gutter ikke eier respekt for oss og tror de kan gjøre hva de vil med oss og behandle oss som horer.

Det er DE som ødelegger for de som faktisk er "normale" og kan oppføre seg.

La henne bli bedre kjent med deg, bli vennen hennes først. Og hvis dere fungerer bra sammen kan du pøve å gå viderre, ellers skremmer du henne vekk.

hmm, hvordan kan du se at en "utlending" er muslim da? er jo ikke alle mørke som er det? eller? synes du var litt generaliserende akkurat der...

ellers er jeg helt enig i de ødelegger jævlig mye for andre...

Annonse

girl1365380356

Så..... Du er altså den typen alle jenter liker siden du ikke tror du er noe?

Så snart du har sagt "jeg er den typen alle jeg liker fordi...." så har du allerede røpet at du tror du er noe.

Ring henne fra skjult nummer-bare for å sjekke at mobilen funker og at den er påslått. Er den av,eller nummeret ikke lenger er ibruk,ja da har du fått svar på det problemet.Er mobilen påslått,ring henne fra eget nummer og spør rett ut.Lyver hun,avslører hun det raskt,og da fortjener hun ikke en flott kar som deg.Det er flere fisker i havet om du skulle få et negativt svar,det er barelitt vanskelig å tro på nå. Kjærlighetssorg er noe dritt,men det går over. Lykke til.Hold oss oppdatert om hvordan det gikk!

Gjest lykke til!

hei

takk for at du brydd deg og svarte på innlegget mitt.

faktum er det har at jeg kjenner henne ikke slik at jeg kan bare ringe henne.jeg kjenner henne litt fra da jeg jobbet sammen med henne-skjønt det var jo slik at da hu kom på jobb så sluttet jeg for dagen.så det ble med hei og hvordan-går-det.jeg har vært forelsket i mange men det er noe ved henne som gjør at jeg får en rar følelse i meg.

jeg vet ikke om det er så lurt å ringe henne-hu kan jo synes at jeg er desperat eller lignende.

jeg tror jeg eit åssen du føler det. jeg opplevde noe av det samme med ei jente jeg gikk i klassen med dette skoleåret. deter liksom noe helt spesielt med ho som jeg ikke har sett hos noen andre jenter. men jeg er så jævli sjenert så jeg turte ikke å prøve å bli bedre kjent med ho for ho er så innmari fin at jeg føler at jeg ikke har sjans til å bli venner med ho engang. selv om ho er grei og hyggelig mot meg når jeg møter ho. men du kan vel kanskje finne ut hvor ho er på fritiden og prøve å komme deg inn der du også. eller "tilfeldigvis" møte ho på en eller annen fest?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...