Gå til innhold

Hva mener dere/NHD????

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18
Skrevet

Er noe jeg lurer på: er det noen her inne som synes jeg er travel. Er det noen som skulle ønske jeg aldri skreiv inn innlegg?? Bare lurer, for ingen som gidder å svare på verken det nye innlegget eller det forrige, men ellers så har keg fått en eller annen liten komentar i tidligere innlegg.

Er det fordi dere ikke vet hva dere skal skrive, eller er det fordi dere ikke vil svare fordi dere synes jeg er travel.

Vær så snill å si ifra om dere synes jeg er travel, og om dere ikke ønsker meg her lenger. Vil nemlig ikke plage noen som helst. Vet jeg kan være travel, men jeg mener det ikke. Gjør det liksom ikke bevisst.

Det kan jo som sagt være at det ikke er noen som vet hva de skal skrive. Men i det siste har det vært sånn at når jeg har brukt nicket mitt, så svarer ingen. Men når je bruker andre navn, da svarer folk. Vet ikke jeg, kanskje tar jeg feil og innbiller meg dette. Men jeg vet ikke jeg. Bare lurer......

Som sagt, om noen ikke vil ha meg her, så er d ok. Da kan jeg slutte å sende inn innlegg.

Vet jeg ikke skal ta det personlig dersom jeg ikke får svar, men jeg er bare så redd for at folk ikke skal like meg. At folk skal synes jeg er travel og sånn. Sorry meg, men er bare sånn.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Saigon
Skrevet

Tror grunnen til at du ikke har fått så mye svar i det siste er fordi det er sommer og dermed er det ikke så stor aktivitet her inne som ellers på året. Tror ikke at noen her inne mener at du skriver for mange innlegg. Tror rett og slett det er mange som sliter nå i sommer og dermed blir det vanskelig å svare på innlegg. Sommertid er dårlig tid. Behandlere har ferie og folk må klare seg selv.

Skrevet

Tror grunnen til at du ikke har fått så mye svar i det siste er fordi det er sommer og dermed er det ikke så stor aktivitet her inne som ellers på året. Tror ikke at noen her inne mener at du skriver for mange innlegg. Tror rett og slett det er mange som sliter nå i sommer og dermed blir det vanskelig å svare på innlegg. Sommertid er dårlig tid. Behandlere har ferie og folk må klare seg selv.

åj... Svaret som skulle ha vært her kom inn på det forrige innlegget ditt...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Jeg har aldri ønsket at verken du eller noen annen bruker av dette forum skulle slutte å bruke det. Heldigvis har dette forum i motsetning til en del andre fora vært forskånet for plageånder.

2. Jeg leste ditt forrige innlegg og tenkte: "Det hun spør om vet hun svaret på selv, men det kan likevel være godt skrive det." Muligens var dette feil tenkt, men....

Det er mange innlegg her på dette forum som er av denne sorten, og spesielt når jeg ser det er kjente nick på faste brukere, lar jeg være å svare av den grunn jeg har nevnt over.

Gjest anonym for øyeblikket2002
Skrevet

1. Jeg har aldri ønsket at verken du eller noen annen bruker av dette forum skulle slutte å bruke det. Heldigvis har dette forum i motsetning til en del andre fora vært forskånet for plageånder.

2. Jeg leste ditt forrige innlegg og tenkte: "Det hun spør om vet hun svaret på selv, men det kan likevel være godt skrive det." Muligens var dette feil tenkt, men....

Det er mange innlegg her på dette forum som er av denne sorten, og spesielt når jeg ser det er kjente nick på faste brukere, lar jeg være å svare av den grunn jeg har nevnt over.

hva mente du med det(hvem du ikke svarer mener du)????

Gjest calestia
Skrevet

synes ikke du skal slutte å skrive..

ting blir gjerne mer tydlig når du får skrevet det ned, selv om du ikke alltid får respons..

iblant er det ikke så lett å gi noe godt svar..

også har det jo vært ganske stille her i det siste..

så skriv du.. mener jeg ihvertfall.. :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...