Gå til innhold

Sengevæting

Anbefalte innlegg

Gjest -mor til 11 åring

For et års tid siden fikk jeg noen tips her angående et sted i USA som gir råd til sengevætere.

Noen som husker dette???

Jeg trodde at jeg hadde lagret hjemmesiden deres, men nå er det bare en reklame på den adressen.

Vet at flere her inne fikk god hjelp fra foreningen.

Tror det dreide seg om en slags diett, kanskje melkefri, hvertfall i starten.

I tillegg ble en allarm brukt.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64821-sengev%C3%A6ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei!

Vi har gått igjennom programmet fra USA. Og det er riktig som du sier, det er bare anonser på den siden nå.

Men prøv denne e-mailen:

[email protected] send mail til de som har annonse på drybed.com.

Min sønn startet når han var 11,5 ble tørr etter 12 uker!! Begynnte og tisse litt i sommer igjen men vi har nå startet på med alarmen igjen, og nå begynner det og virke igjen. Det er visstnok helt normalt at det kommer tilbakeslag innen et år. Nå er han på leirskole!!!! og har ikke tisset en eneste natt!! Du kan selv tenke deg for en seier det er. Dette burde du prøve, min sønn har fått et helt nytt liv!! Ta kontakt med meg så skal jeg hjelpe deg i gang!!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64821-sengev%C3%A6ting/#findComment-334415
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...