Gå til innhold

Forstuving


krissie

Anbefalte innlegg

For drøyt to uker siden falt jeg og forstuvet ankelen. Den første uken var det veldig vondt, nå gjør det ikke så vondt lenger, men hevelsen er fortsatt like stor (jeg kan ikke ha på mine vanlige sko). Skal det ta så lang tid, eller er dette noe jeg bør konsultere lege om? Har heldigvis vært forskånet for slike skader så langt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstuet også ankelen sirka to uker siden, ikke så hardt og med unntak av de to første dagene har jeg bare vært øm.

Men øm er jeg fremdeles og hevelsen holder seg.

Jeg har fått høre av venner at det finnes salve på apoteket som gjør at hevelsen går fortere ned. Jeg har ikke hatt tid å undersøke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...