Gå til innhold

Hørt noe nylig fått mottaksbekr. fra BUFA?

Anbefalte innlegg

Jeg sendte søknaden min til BUFA 04.07, men har foreløpig ikke fått noen bekreftelse på at den er mottatt. Det skyldes sikker ferieavvikling, men man vet jo aldri. Er det noen andre som sendte søknaden omtrent samtidig med meg og som har fått bekreftelse på at den er mottatt?

(Jeg tok kontakt med BUFA for ca. ei uke siden, men pga. lite bemanning hadde de ikke mulighet til å sjekk om søknaden min var mottatt.)

Fortsetter under...

Gjest Mattias

Hei!

Har ikke fått noe selv (søknaden vår ble sendt forrige uke), men vet at noen som sendte sin den samme uken som deg fikk svar rundt den 15. juli.

Synes det virker som om det varierer veldig hvor lang tid dette tar, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet...

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...