Gjest calestia Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 FAEN!!!! jeg er så deppa. men så rastløs, jeg vil bare VEKK, vil bare sluke sovepillene og sove, men det går ikke, jeg får ikk esove, jeg må gjøre noe, men orker ikke, hengt opp noen bilder, men det ble ikke "riktig", ikke kreativt nok, jeg må gjøre det bedre, få til noe NYTT, noe annerledes men stilig, og jeg får det ikke til.. og det er bare et par bilder jeg skulle henge opp. bare å banke inn en spiker det, og henge det opp, og ferdig, men det går ikke. blir ikke.. intenst nok. jeg vil slutte å tenke! vil bare si til hodet mitt, at det må slutte å mase sånn. jeg får ikke til noe, får ikk egjort det jeg vil, blir så sinna, har så kort lunte, føler for å dælje hodet i veggen, så blodet renner og gørra tyter ut gjennom sprekkene. tenker på pillene. skal -skal ikke. må ha ro, PAUSE det er ingen her! ingen som kan stelle dyra, ingen som kan hjelpe meg, ingen til å roe m eg ned. jef vil langt bort. unnskyld, men jer blir bare så fortvila, og jeg må ikke gjøre noe dumt, for jeg skal jo bli bra en dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64923-legen-er-ikke-tilstede-i-morra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.