Gå til innhold

Har jeg angst?

Anbefalte innlegg

Gjest slitsomt

Tidvis sover jeg veldig dårlig om nettene. Jeg kan sovne nesten, og så kveppe veldig til for noe jeg ikke helt vet hva er. Jeg ligger urolig, må opp og gå til stadighet. Går hvileløst, må ha noe å drikke, må på do, må ha mer å drikke. Det stikker i brystet. Noen ganger skikkelig vondt. Det føles som om brystkassen er for liten...noe vil ut! Det stikker i lårene, jeg fryser på hendene og føttene. Beina og armene mine dovner....må opp å gå igjen for å kjenne at jeg fremdeles har alle lemmer på plass. Er det i natt jeg skal dø. Det pulserer i hodet, dunker, stikker. Får jeg slag, blodpropp. Hjertet dunker hardt og litt fort - får jeg hjerteinfarkt? Blir jeg gal? Har vondt i magen - føles som jeg har spist noen kilo stein, men det er 8 timer siden jeg spiste sist. Det prikker og stikker i ansitet. Er ikke det et symtom på hjerneslag. Hjelp er det sånn jeg skal dø? Er det i natt jeg skal dø? Jeg vil ikke!!! Jeg kan ikke!!! Har alt for mye å gjøre ennå, men får bare ikke gjort det. Kommer ikke igang med noenting. Går bare og tenker på om det er i dag eller i natt min siste time har kommet. Ber til Gud om tilgivelse for alt mulig jeg har gjort, og alt mulig jeg ikke har gjort. Vil gjøre opp for meg og være klar til reisen videre, selv om jeg egentlig ikke er det. Jeg er sikker på at jeg dør snart. Men jeg VIL IKKE!!

Omsider sovner jeg. Våkner dagen etter og føler meg ikke så aller værst. Har vondt i hodet og det stikker i brystet. En helt normal dag altså. Hmmmmm.....det er vel i dag som er dagen jeg skal dø da; siden det ikke var i går..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65005-har-jeg-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rotta Nytt Liv

Hei.

Tror ikke dette er tegn på at du skal dø!

Jeg støtter rota....ta deg en lang spasertur. Det bruker å hjelpe meg når ting blir for vanskelige. Det får ikke ting til å forsvinne, men jeg får tid til å tenke. Ordne opp litt om du forstår....

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65005-har-jeg-angst/#findComment-291870
Del på andre sider

Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som har hatt sånne problemer. Har hatt litt problemer med tvangstanker før, men dette startet etter et par eksperimenteringer med hasj. jeg fikk noja, og har slitt med nervene siden det. Men sånn som du sier, skjer det bare på nettene. hos meg kan det skje når som helst. jeg kjenner at jeg blir litt svimmel og litt nummen i henda, så kommer tankene. hva skjer med meg? det verste er når jeg tenker at jeg blir gal eller shizofren eller noe sånt. men jeg mener ganske sikkert (prøver å overbevise meg det) at det er IKKE noe som helst galt med oss. For mesteparten av tiden er jeg en kjempeglad gutt, og humørspreder så det holder. Men jeg blir bare litt redd av og til. :=) Redd for ting som jeg liksom ikke kan noe konkret svar på. Jeg håper problemene går over for deg! Det viktige tror jeg er å ha noe å gjøre hele tiden. Så lenge man har noen jern i ilden og prosjekter på gang, tenker man ikke så mye på de rare tinga!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65005-har-jeg-angst/#findComment-291906
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...