Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Melis skrev mye nedenfor og alt kan tillegges meg også. Gulljenta vår var slettes ikke frisk med høy feber og surklebryst - nåer hun VELDIG frisk!!! Broren hennes er så stolt, men han har virkelig fått en å bryne seg på.

Skulle detskje noen andre at de får et sykt barn, så må jeg bare si at man får fantastisk hjelp av guide og alle andre. Man blir virkelig fulgt opp. Det var selfølgelig tøfft å ha et sykt barn, men detgikk bra, og nå som jeg begynner å komme ajour med søvn og sånn så er alt glemt.

Akkurat nå sover hun - heldiggrisen :o)

Det er det jeg trenger mest nå. Men det går riktige vegen der også¨.

Vi er nå en fullendt familie på fire. det var en fantastisk tur til Kina med kjempefint reisefølge - en opplevelse for livet.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65083-hjemme-igjen-vi-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, lenge siden jeg har vært inne... Det er akkurat 2 måneder siden vi fikk datteren vår i Hunan-provinsen, og siden har hun tatt all oppmerksomhet. Fint å høre at det har gått så bra med dere - visste det forsåvidt allerede fra andre i gruppen... Fikk bildene for lenge siden - hun er kjempesøt!

Selv hadde vi også en strålende tur til Kina og hentet en fantastisk jente. Hun er virkelig en solstråle. Veldig aktiv og skikkelig morsom. Kjapp er hun også. Ennå ikke 13 måneder og i dag gikk hun 23 skritt uten støtte. Redd jeg ikke får skrevet mye her inne, vanskeligere å logge seg på hjemmefra. Men vi snakkes nok etterhvert!!

Lykke til!

Godt å høre at alt går bra nå. Uvant med lite søvn igjen, ja! Det begynner å bli noen år siden siste runde med nattevåk for oss, og vi har selv blitt eldre siden den gangen ... De som mener at man trenger mindre søvn jo eldre man blir, skal bare skaffe seg småbarn ... da kan nok teorien tilbakevises!

Lykke til videre som familie på fire (sorry; 5 om jeg ikke skal fornærme bikkja).

Klem fra

hei ban,

velkommen hjem, alle 4. Så deilig det må være å ha kommet helt i mål :o)

Vi gleder oss veldig til å reise - Kunne gjerne ha reist i dag *ler* Har nedtelling hver dag, og har problemer med å samle tankene på jobb :o)

Flott å høre at det er hjelp å få om barnet er/blir sjuk. Det er betryggende for oss førstereisforeldre å høre.

Vi hører gjerne fra deg/dere om hvordan det går i hverdagen og i heimen etter hvert.

Nyt dagene!

klem fra ei snart-reiseklar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...