Gå til innhold

Også hjemme igjen fra Kina!

Anbefalte innlegg

Gjest annesophie

Vi er også hjemme igjen. Takk for sist alle sammen. Var i Fujian-provinsen og hentet en nydelig liten jente som ble 1 år mens vi var i Kina. Har bare godt å si om provinsen og barnehjemmet (Changting) og guidene våre som var profesjonelle og kjempehyggelige. Fantastisk!

Ungene var rene og fine og friske og virket svært godt behandlet og tatt vare på. Barnehjemsstyreren ga oss ny oppdatert helseattest, vaksinasjonskort, svar på HIV-test, bilde av barnehjemmet og to nydelige sølvarmbånd til hver av jentene, samt svarte på alle våre spørsmål + at jeg fikk igjen engangskamera jeg hadde sendt på forhånd med bilder av vesla på barnehjemmet med kompiser og tanter og det hele. Koselig å ha.

Lykke til alle dere som venter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65086-ogs%C3%A5-hjemme-igjen-fra-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei annesophie,

og velkommen hjem med vesla. Så flott at dere har hatt en fin tur og at ungen var frisk og rask ved overtakelsen!

Jeg har ett spørsmål angående engangskameraet du sendte til Kina. Hvordan gjorde du dette? Via adopsjonsforeningen din? La du med brev på engelsk ?! Vi bruker VB og de sier at de ikke har noe opplegg for å kunne videresende engangskamera til Kina siden ungene er spredt på ulike provinser og barnehjem - og at de ikke har noen kontaktperson i de ulike provinsene som kan ta seg av dette.

Jeg synes jo at dette et litt synd i og med at bilder tatt før overtakelsen kan være godt for barnet å ha i oppveksten.

Så hvis du kunne ha fortalt litt om hvordan du/dere gjorde det så hadde jeg blitt glad.

Hvis du vil maile meg er adressen: [email protected]

Nok en gang: VELKOMMEN hjem!

klem fra snart-reiseklar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...