Gå til innhold

Ny på denne siden!!

Anbefalte innlegg

mon1365380357
Skrevet

Hei alle sammen, har nylig oppdaget denne siden - den er kjempe bra får svar på mange spørsmål. Skal adoptere fra Colombia, har sittet å lest eldre innlegg så til

vannkastanje
Skrevet

Hallo mon !!!

Velkommen hit på forumet, bestandig koselig men nye " fjes " her inne. Vi skal adoptere fra Filippinene, og venter nå på godkjenning derfra.

Ha en fin helg!

Klem fra

Skrevet

Hei mon

Vi skal ogsaa adoptere fra Colombia, og har regstreing i BUFA en dag etter dere .. Det skal bli spennende fremover.

Ha en fortsatt god sommer

Colombiamamma
Skrevet

Så koselig med flere som ligger likt med oss.

Vi får vente sammen.

Jeg synes også dette er noen flotte sider. Får altid hjelp dersom det er noe man lurer på. Her er det mange erfarne adoptanter og mange nye som man kan dele gleder og sorger med.

Gleder meg til å følge dere fremover!!

Klem fra

Skrevet

Velkommen inn i varmen :)

Vi skal også adoptere fra Colombia..

Har reg. dato i Bufa 30/4 - venter veldig på en godkjenning så vi kan komme enda videre i prosessen... Det blir fint å følges ad.. !

Klem fra meg

Skrevet

Hei, velkommen til oss.

Vi skal også adoptere fra

Colombia, og er registrert i BUFA 11.07.02.

Det er så spennende at vi er

så mange som ligger likt.

Kanskje noen av oss treffes i det vakre landet til neste vår/sommer??????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...