Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i Peru møtte vi endelig vår lille gutt. Møtet var ubeskrivlig og høytidsfullt. Og at det er den gutten som er ment for oss er bare helt sant. Kunne aldri fått en annen en, Det var han vi skulle ha.

Dette året har gått utrolig fort og en utvikling med rakettfart for prinsen.

Vi elsker vår skjønne lille gutt høyere enn livet selv, og takker tildelerne i Peru for at det var vi som fikk bli mamman og pappan hans.

I morgen er det Perus nasjonaldag og sender hilsninger til alle Peruadoptanter her.

Stor hilsen fra

mamma i et år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65156-i-dag-for-et-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på for å underskrive på at denne gutten var ment for oss (familien),

Han gled rett inn, det er som om han har vært hos oss bestandig, og all ventetiden er bortglemt.

Men hvor er dette året blitt av?????

Hadde det ikke vært for Colpappa`s hjelp . så hadde nok tiden de var i Peru vært et stort mareritt for oss som satt hjemme å ventet.

Men med daglig kontakt via dol`s chatten. så gikk det kjempefint det også.

Takker for all støtte og hjelp fra Colpappa,

Jeg er SHEMPEGLA I DEI MOMO!!!! sier gutten og knuger meg hart rundt halsen.

Andre ganger sier han"DUMME MOMO !" og deretter"UNSYLL MOMO,DU ER NILL! med stor anger. Og så knuger han meg igjen og alt er bare HÆÆÆÆRLIG når det gjelder ham.

Er det noe rart at vi er stoldte?

Gjest krabben

For eit herleg jubileum! Må få ynskja til lukke med både nasjonaldagen og eittårsdagen.

Jamen har tida gått fort - eg hugsar godt at de var i Peru då me var på Perutreffet i fjor. Og likevel er det så lenge - me veit ingenting om når ting kan skje i Peru for oss. Det er visst store omorganiseringar, og kanskje heilt nye tildelingsrutinar der. Tenk om me må venta endå lenger enn det året me har fått vita om på førehand?

Uff, nei, kanskje det heller går fortare! Uansett, eg håpar me er like heldige som dykk, og får ein unge som smeltar inn i familien og fyller det tomrommet som er der...

Kos dykk og nyt familielivet!

Helsing

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...