perumamma Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 ....siden vi ble godkjent i Peru og fortsatt er vi like barnløse... Som alle dere andre "peru-ventere" vet, har det hele tiden blitt sagt at man kan forvente tildeling innen ca. 12mnd. I fjor på denne tiden ble det sagt 6-8 mnd., tror jeg. Begynner å tvile på om tildelingsmøtene har startet opp igjen, slik det stod i siste kvartalsinfo. Ting har ikke gått helt på skinner i Peru så langt i år, med omorganiseringer, lederskifter osv. Ser t.o.m. at jeg har blitt "etterlyst" av Krabben :-)) Jeg har vært en uke på ferie i Portugal, og kom hjem i natt. Som du ser har det ikke skjedd noe nytt, og pga ferie har vi heller ikke vært i kontakt med AF. Men det er veldig hyggelig at noen følger med og venter med oss :-) Det er jammen ikke lett med denne ventingen. For noen måneder siden var jeg helt sikkert på at det nærmet seg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger... Er det noen der ute som vet noe mer om hva som skjer i Peru??? Håper og tror at tildelingstelefonen er rett rundt hjørnet. Vi har nemlig vært reiseklare i flere måneder nå. Når "svangerskapet" har vart i 139 uker, er det ikke på tide at "vannet" da (les; telefonen) går ( les; kommer)? Hilsen en fortsatt optimistisk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65206-13-mnd-og-1-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krabben Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei! Der var du! Velkomen heim frå ferie, og stor medfølande klem frå oss, som ligg langt etter i venteløypa. Eg tenkte å ringja AF i dag, for å høyra om desse omorganiseringane som har skjedd, men du-veit-kven er på ferie til 12. august. Eg høyrte nemleg eit rykte om store endringar: Det er visst tale om å innføra kvotar på kor mange som kan adopterast til kvart land, dvs at kvart land skulle få like mange, rundt 10, barn i året. Det ville jo i så fall slå veldig heldig ut for oss, og svært uheldig ut for t.d. USA. Dersom dette stemmer, vil amerikanarar og spanjolar sikkert prøva å hindra det, og dermed trekkja ut gjennomføringa. Eg understrekar at dette berre er noko eg har høyrt rykte om, og at eg gjerne ville få det forklart direkte frå L i AF, men ho var altså på ferie. Uansett - snart må det vel skje noko dersom siste kvartalsinfoen stemmer, og då står de fyrst i køen. Eg kryssar fingrane, og håpar å lesa gladmeldinga SNART! Klem frå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65206-13-mnd-og-1-uke/#findComment-293673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.